نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

انیمیشن سریالی مردگان متحرک ساخته می‌شود؟

رابرت کرکمن، خالق The Walking Dead اعلام کرد که یک انیمیشن سریالی وفادار از این مجموعه می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد.

مجموعه The Walking Dead شامل کمیک بوک‌ها، بازی‌های ویدیویی و چندین سریال‌ است، اما آیا شبکه AMC تمایلی به تولید انیمیشن سریالی این مجموعه دارد؟ رابرت کرکمن، خالق مردگان متحرک یک انیمیشن سریالی بزرگسالانه براساس کمیک ابرقهرمانی Invincible (شکست‌ناپذیر) برای شبکه آمازون پرایم ویدیو تولید کرد و دیگر کمیک بوکش با نام Super Dinosaur (ابر دایناسور) برای ساخت یک انیمیشن سریالی کودکانه مورد استفاده قرار گرفت.

اکنون که پرونده کمیک بوک و سریال اصلی The Walking Dead بسته شده است، رابرت کرکمن به انیمیشن سریالی احتمالی مردگان متحرک اشاره می‌کند که بیشتر به منبع اصلی خود وفادار می‌ماند. کمیک بوک مردگان متحرک نهایتا پس از انتشار ۱۹۳ جلد در سال ۲۰۱۹ به پایان رسید و سریال TWD پس از ۱۱ فصل در سال ۲۰۲۲ به کارش پایان داد. البته سریال‌های فرعی جدیدی از این مجموعه ساخته شده است که داستان کاراکترهای اصلی را ادامه می‌دهند.

رابرت کرکمن در پاسخ به نامه یکی از طرفدارها در جلد ۷۹ کمیک بوک رنگی The Walking Dead Deluxe نوشت: «فکر می‌کنم یک انیمیشن وفادار از مجموعه بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود، اما از تمایل شبکه AMC برای ساختن چنین اثری بی‌اطلاع هستم.» این شبکه در گذشته یک موشن کمیک هشت دقیقه‌ای از ۱۳ صفحه نخستین جلد کمیک مردگان متحرک و یک وبیزود با نام The Walking Dead: Red Machete را تقدیم طرفدارها کرده بود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده