نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۱

تصویر جدید فیلم Coyote vs. Acme کایوت بدشانس را در دادگاه نشان می‌دهد

تصویر جدیدی از فیلم Coyote vs. Acme با بازی جان سینا منتشر شده است که در آن کایوت بدشانس در دادگاه دیده می‌شود.

فیلم Coyote vs. Acme طی هفته‌های گذشته روزهای عجیبی را پشت سر گذاشته است و از لغو کامل حالا دوباره امیدوار به آینده شده است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم جدید میگ میگ منتشر شده است. به‌تازگی اریک بائوزا، صداپیشه برنده جایزه امی که صداپیشگی چندین شخصیت لونی تونز را بر عهده دارد، تصویر جدیدی از فیلم Coyote vs. Acme را منتشر کرده است که در این تصویر کایوت در دادگاه دیده می‌شود و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

کایوت در دادگاه در فیلم Coyote vs. Acme

ماه آبان امسال بود که برادران وارنر اعلام کرد که فیلم Coyote vs. Acme با وجود تکمیل ساخت هرگز قرار نیست اکران شود و لغو شده است. گفته می‌شود که برادران وارنر نمی‌خواست ۳۰ میلیون دلار مالیات برای آن پرداخت کند و دلیل لغو این فیلم هم این موضوع بوده است. در ادامه فیلمسازان مختلف شروع به اعتراض کردند تا سرانجام وارنر به سازندگان فیلم اجازه داد تا فیلم خود را به شبکه یا شرکت دیگری ارائه دهند و این فیلم لایو اکشن-انیمیشن توسط شرکت دیگری اکران و پخش شود.

فیلم Coyote vs. Acme که یک فیلم لایو اکشن و انیمیشن است، با بودجه‌ای در حدود ۷۰ میلیون دلار تولید شده است و جان سینا، ویل فورته و لانا کاندر از جمله بازیگران این فیلم هستند. دیو گرین وظیفه کارگردانی فیلم کایوت دربرابر اکمی را براساس فیلمنامه‌ای از جیمز گان، جرمی اسلیتر، جان سیلبرمن، جاش سیلبرمن و سامی برچ بر عهده داشته است. از نتفلیکس، آمازون و پارامونت پیکچرز به‌عنوان گزینه‌های اصلی برای پخش فیلم Coyote vs. Acme یاد می‌شود که در حال رقابت با یکدیگر هستند، اما هنوز شبکه یا شرکتی حق پخش این فیلم را دریافت نکرده است.

با اینکه هنوز زمان دقیق پخش فیلم کایوت دربرابر اکمی اعلام نشده است، اما بائوزا تایید کرد که در سال ۲۰۲۴ باید منتظر پخش این فیلم باشیم و احتمالا به‌زودی خبرهای بیشتری از فیلم Coyote vs. Acme منتشر خواهد شد.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده