نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۴

فیلم Godzilla Minus One به رکوردشکنی ادامه می‌دهد

فروش جهانی فیلم Godzilla Minus One از مرز ۸۰ میلیون دلار عبور کرد تا این فیلم رکورد دیگری را به‌نام خود ثبت کند.

فیلم Godzilla Minus One توانسته است تحسین منتقدان و تماشاگران را جلب کند و حالا یکی از تحسین شده‌ترین آثار سال ۲۰۲۳ است و  اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جدیدترین فیلم گودزیلا ژاپنی رکورد دیگری را شکسته است. فروش جهانی فیلم Godzilla Minus One از مرز ۸۰ میلیون دلار عبور کرده است تا این فیلم رسما به پر فروش‌ترین فیلم گودزیلا تولید شده توسط ژاپنی‌ها در گیشه جهانی تبدیل شود. 

فیلم گودزیلا منهای یک تاکنون بیش از ۴۵.۶ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و بیش از ۳۵.۴ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی و در مجموع بیش از ۸۱.۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است. همچنین این فیلم اکنون سومین فیلم پر فروش تاریخ کشور ژاپن در گیشه آمریکا محسوب می‌شود. نکته قابل توجه این است که فیلم Godzilla Minus One با بودجه‌ای در حدود ۱۵ میلیون دلار یا حتی کمتر تولید شده است. این فیلم از شانس‌های اصلی بخش جلوه‌های ویژه اسکار هم محسوب می‌شود.

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم گودزیلا منهای یک بر عهده تاکاشی یامازاکی بوده است که پیش این روی جلوه‌های ویژه فیلم Shin Godzilla کار کرده بود و روی جلوه‌های ویژه فیلم جدید گودزیلا نیز کار کرده است. ریونوسوکه کامیکی، مینامی هامابه، یوکی یامادا، هیده‌تاکا یوشیئوکا، ساکورا آندو، ساساکی کورانوسوکه و مونتاکا آئوکی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla Minus One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین نسخه سیاه و سفید فیلم Godzilla Minus One در تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) در ژاپن روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Forbes
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده