نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۲

تصاویر جدید فیلم Deadpool 3 رایان رینولدز و هیو جکمن را نشان می‌دهد

به‌تازگی رایان رینولدز و هیو جکمن به مناسبت سال نو میلادی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Deadpool 3 منتشر کرده‌اند.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Deadpool 3 همچنان قرار است در اوایل سال ۲۰۲۴ ادامه پیدا کند و در حال حاضر به علت تعطیلات کریسمس و سال نو، مراحل تولید این فیلم متوقف شده است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم ددپول ۳ منتشر شده است. به‌تازگی هیو جکمن، بازیگر نقش ولورین و رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول تصاویری از پشت صحنه تولید فیلم Deadpool 3 به مناسبت سال نو میلادی به اشتراک گذاشته‌اند.

در ابتدا جکمن تصاویری از تجربه خود در سال ۲۰۲۳ را منتشر کرد که در بخشی از آن او را می‌توانستیم در پشت صحنه فیلم ددپول ۳ هم مشاهده کنیم که در حال گریم و آماده شدن برای بازی در نقش ولورین است. در ادامه رینولدز تصویری را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که در آن با لباس ددپول در حال قدم زدن درکنار شان لوی،‌ کارگردان فیلم در پشت صحنه فیلم Deadpool 3 است که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، اما کورین در نقش محوری شرور و منفی و متیو مک‌فادین در یک نقش نامشخص از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Deadpool 3 برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم ددپول 3 را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 3 را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده