نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

ویدیو سریال Echo مبارزات مایا لوپز را نشان می‌دهد

شرکت مارول ویدیو پشت صحنه جدیدی از سریال Echo را پخش کرد که برخی از صحنه‌های مبارزه مایا لوپز را به نمایش در می‌آورد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت مارول ویدیو پشت صحنه جدیدی از سریال کوتاه Echo (اکو) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این ویدیو صحنه‌های مبارزه مایا لوپز با نقش‌آفرینی الاکوآ کاکس را به نمایش می‌گذارد و نگاهی به رابطه پیچیده مربی-شاگردی کینگ‌پین و اکو دارد که این کاراکتر را به این زندگی تبه‌کارانه و خشونت‌بار کشاند. سریال اکو در تاریخ ۱۹ دی ۱۴۰۲ (۹ ژانویه ۲۰۲۴) از شبکه دیزنی پلاس و هولو پخش می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

سریال Echo که توسط ماریون دیر خلق شده است، بار دیگر الاکوآ کاکس را در نقش مایا لوپز قرار می‌دهد؛ کاراکتری که ماجراهای زیادی با گینک‌پین دارد و در سریال Hawkeye (هاکای) معرفی شد. سریال اکو به ماجراهای یک بومی آمریکایی ناشنوا می‌پردازد که استعداد تقلید سبک مبارزه هر حریفی را دارد و تحت تعقیب ویلسون فیسک است. وقتی این ماجراجویی مایا لوپز را با زادگاهش در اوکلاهاما می‌آورد، این قهرمان باید با خانواده و میراثش روبه‌رو شود.

چارلی کاکس، بازیگر سریال Defenders (مدافعان)، چاسک اسپنسر، بازیگر فیلم Wild Indian (سرخ‌پوست وحشی)، تانتو کاردینال، بازیگر فیلم Wind River (رودخانه ویند)، گراهام گرین، بازیگر فیلم Die Hard 3 (جان‌سخت ۳)، کودی لایتنینگ، بازیگر فیلم Brick (آجر)، دوری جیکوبز، بازیگر سریال The Order (فرمان) و زان مک‌کلارنون، بازیگر سریال Westworld (وست‌ورلد)  درکنار الاکوآ کاکس و وینسنت دن آفریو در سریال Echo نقش‌آفرینی می‌کنند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده