نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۴

پوسترهای جدید قسمت سینمایی انیمه Blue Lock منتشر شد

استودیو هشت بیت دو پوستر جدید از انیمه Blue Lock Nagi Movie را منتشر کرده است که دو شخصیت اصلی انیمه را نشان می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون، پوسترهای جدیدی از قسمت سینمایی انیمه Blue Lock منتشر شده است. استودیو هشت بیت به‌تازگی دو پوستر جدید از انیمه Blue Lock: Episode Nagi را منتشر کرد که که در این پوسترها شاهد دو شخصیت اصلی این انیمه سینمایی که سیشیرو ناگی و رئو میکاگه نام دارند، هستیم. Studio 8bit برای ساخت انیمه سینمایی بلو لاک بازگشته است و در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

دو پوستر جدید از انیمه Blue Lock - Episode Nagi

انیمه Blue Lock: Episode Nagi در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) در کشور ژاپن اکران خواهد شد. انیمه Blue Lock اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر مونه‌یوکی کانشیرو است که اولین جلد در سال ۲۰۱۸ پخش شد و تاکنون ۲۷ جلد از این مانگا نوشته و پخش شده است و داستان مانگا همچنان ادامه دارد. تاتسوکی واتانابه و شونسکه ایشیکاوا وظیفه کارگردانی و تاکو کیشیموتو وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه بلو لاک را بر عهده دارند.

همچنین انیمه Blue Lock: Episode Nagi براساس مانگایی سه جلدی به همین نام تولید شده است که یک داستان پیش درآمد برای انیمه و مانگا محسوب می‌شود. فصل اول انیمه Blue Lock در ۲۴ قسمت تولید شده است که در بین سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ پخش شد. علاوه‌بر قسمت سینمایی این انیمه، فصل دوم انیمه بلو لاک نیز در دست ساخت است که در زمان نامشخصی پخش خواهد شد. 


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده