نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

فیلم Ferrari برای اکران در سینما در نظر گرفته نشده بود

رسانه ددلاین گزارش داد که فیلم Ferrari با نقش‌آفرینی آدام درایور در ابتدا برای نمایش در شبکه شوتایم در نظر گرفته شده بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فیلم Ferrari (فراری) به کارگردانی مایکل مان در ابتدا برای اکران در سینما در نظر گرفته نشده بود. رسانه ددلاین گزارش داد که این فیلم بیوگرافی با بازی آدام درایور در ابتدا قرار بود تا در شبکه شوتایم به نمایش درآید. بااین‌حال شرکت‌های فیلم‌سازی A24 و NEON بر سر تصاحب امتیاز نمایش فیلم فراری وارد رقابتی حساس شدند که درنهایت نئون با پیشنهاد ۱۵ میلیون دلاری حق نمایش آن را به‌دست آورد.

در خلاصه داستان فیلم Ferrari می‌خوانیم: «در تابستان ۱۹۵۷ انزو فراری با شرایط بحرانی دست‌وپنجه نرم می‌کند. ورشکستگی کارخانه‌ای را تهدید می‌کند که انزو و همسرش ۱۰ سال پیش از هیچ ساخته بودند. ازدواج پُرنوسان آن‌ها به‌خاطر مرگ دینو، پسرشان آسیب دیده است. انزو در تلاش است تا پسرش از لینا لاردی را به‌عنوان پسر رسمی خود معرفی کند. اشتیاق فراوان انزو برای پیروزی، او را به‌سوی مسابقات ۱۰۰۰ مایلی میله میلیا سوق می‌دهد».

آدام درایور نقش انزو فراری، پنه‌لوپه کروز نقش لورا فراری، شیلین وودلی نقش لینا لاردی، گابریل لئونه نقش آلفونسو د پورتاگو، سارا گدون نقش لیندا کریستین، جک اوکانل نقش پیتر کالینز و پاتریک دمپسی نقش پیرو تاروفی را در فیلم فراری بازی کردند. مایکل مان به‌عنوان کارگردان و تروی کندی به‌عنوان نویسنده فیلم فعالیت داشتند. این فیلم براساس کتاب Enzo Ferrari: The Man, the Cars, the Races, the Machine نوشته بروک یتس ساخته شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده