نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۵

اولین کلیپ فصل سوم سریال ?...What If؛ شروع ماجراجویی سرباز زمستان

شرکت مارول اولین کلیپ فصل سوم انیمیشن سریالی ?...What If را در آستانه پخش اپیزود نهایی فصل دوم با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت مارول کلیپ جدیدی از فصل سوم انیمیشن سریالی ?...What If (چه می‌شود اگر...؟) را قبل از پخش اپیزود پایانی فصل دوم از شبکه دیزنی پلاس به اشتراک گذاشت. این ویدیو سرباز زمستان و رد گاردین را نشان می‌دهد که توسط پلیس تعقیب می‌شوند. نخستین کلیپ فصل سوم نگاهی به شیمی بین این دو سوپر سولجر پیش از ملاقات آن‌ها با یکدیگر در فیلم Thunderbolts (تاندربولتز) دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

برایان اندرو سکان هدایت انیمیشن ?...What If را در دست دارد و ای. سی. بردلی به‌عنوان نویسنده آن فعالیت می‌کند. درحالی‌که فصل اول رویدادهای Infinity Saga را پوشش داد، فصل دوم داستان‌ها و شخصیت‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را به نمایش می‌گذارد. در این انیمیشن سریالی «ناظر به‌عنوان راهنمای ما در مولتی‌ورس بی‌کران به ماجراجویی خود ادامه می‌دهد و چهره‌های آشنا و کاملا جدیدی را در دنیای سینمایی مارول معرفی می‌کند.»

این انیمیشن سریالی ناظر با صداپیشگی جفری رایت را نیز معرفی کرد که راوی داستان است. هایلی اتول، کیت بلانشت، جان فاورو، الیزابت اولسن، جاش برولین، بندیکت کامبربچ، کت دنینگز، مایکل داگلاس، ادریس البا، کارن گیلان، ست گرین، فرانک گریلو، جف گلدبلوم، لارنس فیشبرن، کریس همسورث و تام هیدلستون از دیگر صداپیشه‌های سریال ?...What If به‌شمار می‌آیند. دومین فصل این انیمیشن درحال‌حاضر در شبکه دیزنی پلاس قابل تماشا است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده