نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

پیکسار روی قسمت جدید انیمیشن ماشین‌ها کار می‌کند

جی وارد، مدیر نوآوری انیمیشن‌های Cars اعلام کرد که پیکسار روی پروژه‌های جدیدی از انیمیشن ماشین‌ها کار می‌کند.

شرکت پیکسار پس از فرازونشیب‌های فراوان سرانجام در آینده نزدیک با انیمیشن Inside Out 2 (درون و بیرون ۲) و انیمیشن Toy Story 5 (داستان اسباب‌بازی ۵) به قلمرو امن دنباله‌ها بازمی‌گردد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت Pixar مشغول کار روی قسمت جدیدی از انیمیشن Cars (ماشین‌ها) است.

جی وارد، مدیر نوآوری انیمیشن‌های Cars در رویداد Porsche Rennsport Reunion حضور پیدا کرد و در برنامه The Late Brake جزئیات بیشتری از این مجموعه را به اشتراک گذاشت. در این گفت‌وگو جانی اسمیت، مجری برنامه در مورد قسمت‌های بعدی ماشین‌ها سؤال کرد که جی وارد در پاسخ گفت روی قسمت‌های بیشتری از آن کار می‌کنند.

جی وارد در این‌باره توضیح داد: «قسمت‌های بیشتری از انیمیشن ماشین‌ها در حال آماده‌سازی است، اما هنوز نمی‌توانم جزئیات بیشتری را به اشتراک بگذارم. انیمیشن Cars شانس دیگری برای ادامه خواهد داشت. من درحال‌حاضر روی چند پروژه واقعا سرگرم‌کننده کار می‌کنم که آن‌ها را چند سال دیگر خواهید دید. ساخت این پروژه‌ها مدتی طول می‌کشد.»

این آثار به دیگر دنباله‌های در دست تولید شرکت پیکسار ملحق خواهند شد؛ درحالی‌که شرکت Disney Animation نیز روی سومین قسمت انیمیشن Frozen (یخ‌زده) و دومین قسمت انیمیشن Zootopia (زوتوپیا) کار می‌کند. با اینکه قسمت دوم و سوم انیمیشن Cars در حدواندازه قسمت اول ظاهر نشدند، اما بسیار سودآور بودند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده