نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

فصل سوم انیمه Jujutsu Kaisen تایید شد

استودیو ماپا با انتشار یک تیزر کوتاه ساخت فصل سوم انیمه Jujutsu Kaisen براساس آرک داستانی Culling Game را رسما تایید و اعلام کرد.

بالاخره پخش فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen امشب به پایان رسید و آرک شیبویا با تمامی اتفاقات تلخ و اکشن‌های جذابش به کار خودش خاتمه داد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، داستان انیمه جوجوتسو کایسن ادامه خواهد داشت. استودیو ماپا و توهو امشب پس از پایان پخش فصل دوم این انیمه با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کردند که فصل سوم انیمه Jujutsu Kaisen در دست ساخت است.

با اعلام ماپا و توهو، فصل سوم انیمه جوجوتسو کایسن براساس آرک داستانی Culling Game تولید می‌شود و در حال حاضر اطلاعات بیشتری مثل تعداد قسمت‌های فصل سوم این انیمه یا زمان پخش آن در دسترس نیست و با این هشدار که تیزر منتشر شده می‌تواند حاوی اسپویل باشد، در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فصل اول انیمه Jujutsu Kaisen که در ۲۴ قسمت تولید شده بود، در بین سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ پخش شد و در ادامه شاهد پخش انیمه Jujutsu Kaisen 0 که یک فیلم پیش درآمد از فصل اول این انیمه است، بودیم. سپس بخش اول فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن تابستان امسال پخش شد که براساس آرک داستانی Hidden Inventory/Premature Death بود و دارای ۵ قسمت بوده است که درواقع اتفاقات آن پیش از انیمه جوجوتسو کایسن 0 روایت می‌شد.

بخش داستانی Shibuya Incident فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen دارای ۱۸ قسمت بود که سرانجام قسمت پایانی آن امشب پخش شد. شوتا گوشوزونو وظیفه کارگردانی و هیروشی سکو وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Jujutsu Kaisen را بر عهده دارند که قابل انتظار است برای ساخت فصل سوم انیمه بازگردند. انیمه جوجوتسو کایسن اقتباسی از یک مانگا به همین نام اثر گِگه آکوتامی است که این مانگاکا به‌تازگی تایید کرده است که مانگا Jujutsu Kaisen در سال ۲۰۲۴ به پایان خواهد رسید.


منبع Animetv-jp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده