نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۸

فروش جهانی فیلم ناپلئون از مرز ۲۰۰ میلیون دلار عبور کرد

فروش جهانی فیلم Napoleon به کارگردانی ریدلی اسکات و واکین فینیکس از مرز ۲۰۰ میلیون دلار عبور کرده است.

اکران جهانی فیلم Napoleon از ماه گذشته آغاز شده است و با اینکه نقدهای نسبتا متوسط و مثبتی از منتقدان دریافت کرده، اما عملکرد خوبی تاکنون در گیشه داشته است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فروش جهانی فیلم ناپلئون به یک موفقیت جدید رسیده است. فروش جهانی فیلم Napoleon رسما از مرز ۲۰۰ میلیون دلار عبور کرده است. فروش جهانی فیلم ناپلئون در آمریکای شمالی به ۵۹.۶ میلیون دلار و در گیشه بین‌المللی ۱۴۱.۱ میلیون دلار و در مجموع به ۲۰۰.۷ میلیون دلار رسیده است.

سونی پیکچرز وظیفه اکران جهانی فیلم را بر عهده دارد. همچنین فیلم Napoleon قرار است در زمان نامشخصی از اپل تی‌وی پلاس منتشر شود. فیلم ناپلئون با بودجه‌ای در حدود ۲۰۰ میلیون دلار تولید شده است و هنوز در گیشه جهانی به سوددهی نرسیده است. بااین‌حال فروش فیلم تاکنون رضایت بخش به‌نظر می‌رسد و همچنین اپل امید زیادی به استقبال از این فیلم در سرویس استریم خود و بازار خانگی دارد. 

ماجراجویی ناپلئون با نقش‌آفرینی واکین فینیکس در فیلم Napoleon

ریدلی اسکات، کارگردان نامزد دریافت ۴ جایزه اسکار وظیفه کارگردانی فیلم Napoleon را بر عهده داشته است. فیلمنامه فیلم ناپلئون توسط دیوید اسکارپا نوشته شده است که پیش از این با اسکات در فیلم All The Money In the World همکاری کرده بود و حالا وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Gladiator 2 را در سومین همکاری مشترک خود با این کارگردان برجسته سینما بر عهده گرفته است.

واکین فینیکس در نقش ناپلئون بناپارت، ونسا کربی در نقش ملکه ژوزفین، طاهر رحیم در نقش پل باراس، بن مایلز، لودیوین سنیه، متیو نیدهم، یوسف کرکور، فیل کورنول، ایان مک‌نیس، پال ریس، جان هالینگورث، ادوارد فیلیپونات و گوین اسپوکس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Napoleon حضور دارند و به ایفای نقش پردا‌خته‌اند. این فیلم به قدرت رسیدن ناپلئون بناپارت ازطریق دیدگاه رابطهٔ اعتیادآور و ناپایدار او با ملکه ژوزفین را به تصویر می‌کشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده