نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰

سریال پرسی جکسون شروع خوبی در دیزنی پلاس داشت

شرکت دیزنی تعداد بیننده‌های اپیزود افتتاحیه سریال Percy Jackson and the Olympians در ۶ روز نخست پخش را اعلام کرد.

شرکت دیزنی تعداد بیننده‌های سریال Percy Jackson and the Olympians (پرسی جکسون و المپ‌نشینان) را یک هفته پس از پخش نخستین اپیزود در شبکه دیزنی پلاس و هولو اعلام کرد. همان‌طور که رسانه ورایتی گزارش داد، اولین قسمت از این اقتباس تلویزیونی لایو-اکشن در ۶ روز نخست پخش ۱۳.۳ میلیون بیننده داشته است. این تعداد کمی از شمار بیننده‌های سریال Ahsoka (آسوکا) کمتر است که در پنج روز اول پخش ۱۴ میلیون بیننده داشت.

در خلاصه داستان Percy Jackson and the Olympians می‌خوانیم: «این نمایش لایو-اکشن داستانی خیالی از پرسی جکسون، یک نیمه خدای ۱۲ ساله را روایت می‌کند که توسط زئوس، خدای آسمان متهم به دزدیدن صاعقه استادش می‌شود؛ درحالی‌که در حال کنارآمدن با قدرت‌های فراطبیعی نوظهورش است. اکنون پرسی جکسون باید ماجراجویی جدیدی را در سراسر آمریکا آغاز کند تا بلکه بتواند صاعقه را بیابد و به این وسیله نظم را به المپ بازگرداند.»

جیمز بابین سکان هدایت سریال Percy Jackson and the Olympians را در دست داشت و در نگارش فیلم‌نامه ریک ریوردن و جان استاینبرگ را یاری کرد. ریک ریوردن، جیمز بابین، جان استاینبرگ، دن شاتز، ربکا ریوردن، برت سالکه، مونیکا اووسو-برین، جیم روو درکنار الن گلداسمیت-وین، جرمی بل و دی.جی. گلدبرگ از شرکت Gotham Group به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت داشتند. این نمایش توسط شرکت 20th Television ساخته شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده