نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

منتظر مترسک و پروفسور پیگ در فیلم بتمن ۲ نباشید

جیمز گان تعدادی از شایعات مربوط‌به حضور کاراکترهای شرور حاضر در فیلم The Batman: Part II را تکذیب کرد.

جزئیات زیادی از فیلم The Batman: Part II (بتمن: بخش ۲) به کارگردانی مت ریوز در دست نیست، اما جیمز گان، مدیر عامل DC Studios اخیرا تعدادی از شایعات مربوط‌به کاراکترهای شرور حاضر در این دنباله مورد انتظار را تکذیب کرد. جیمز گان در پاسخ به یکی از طرفدارها در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) گفت که ادعای پیوستن پروفسور پیگ و مترسک به کلی‌فیس، هاش و دیک گریسون در فیلم بتمن ۲ «کاملا ساختگی» است و حقیقت ندارد.

با اینکه شایعه حضور کاراکترهای شرور Clayface و Hush در فیلم بتمن ۲ از یک سال پیش به گوش می‌رسد، این اولین‌بار است که جیمز گان به شایعه حضور دیگر کاراکترها واکنش نشان می‌دهد. در ماه مارس ۲۰۲۲ از جیمز گان سؤال شد رؤیای حضور کدام شرور در دنیای فیلم The Batman را دارد که در پاسخ گفت: «به‌نظرم هاش کاراکتر واقعاً جالبی برای این کار است. من هاش را انتخاب می‌کنم. این به آن معنا نیست که هاش کاراکتر شرور بعدی است.»

فیلم The Batman: Part II برای اکران در تاریخ ۱۱ مهر ۱۴۰۴ (۳ اکتبر ۲۰۲۵) آماده می‌شود. تولید این دنباله برای شروع در ماه نوامبر ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده بود که ظاهرا تا مارس ۲۰۲۴ به تعویق افتاده است. هنوز اطلاعات زیادی از فیلم بتمن ۲ در اختیار نداریم و تنها بازگشت رابرت پتینسون برای ایفای نقش شوالیه تاریکی و مت ریوز برای کارگردانی مورد تأیید قرار گرفته است. متسون تاملین نیز دوباره مت ریوز را در نگارش فیلم‌نامه این فیلم یاری خواهد کرد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده