نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۸

فعلا منتظر فیلم گودزیلا ژاپنی بعدی نباشید

تهیه‌کننده فیلم Godzilla Minus One به‌تازگی در مورد نسخه ژاپنی فیلم‌های گودزیلا و آینده این هیولا محبوب صحبت کرده است.

فیلم Godzilla Minus One توانسته است تحسین منتقدان و تماشاگران را جلب کند و حالا یکی از تحسین شده‌ترین آثار سال ۲۰۲۳ است و تاکنون بیش از ۷۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است. این در حالی است که بودجه ساخت فیلم گودزیلا ژاپنی جدید تنها کمتر از ۱۵ میلیون دلار بوده است. اما فیلم بعدی گودزیلا توسط ژاپنی‌ها چه زمانی ساخته می‌شود؟ اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تهیه‌کننده این مجموعه به این سؤال پاسخ داده است.

مینامی ایچیکاوا، تهیه‌کننده فیلم گودزیلا منهای یک در مصاحبه با GQ Japan در مورد موفقیت فیلم Godzilla Minus One صحبت کرد و گفت که این موفقیت باعث می‌شود آن‌ها در مورد قسمت بعدی محتاط‌تر عمل کنند. او توضیح داد که آن‌ها قرار است اول داستان و ایده خوبی را پیدا کنند و سپس به سراغ موارد دیگر بروند و بدین ترتیب آن‌ها عجله‌ای برای ساخت و اکران فیلم Godzilla بعدی ندارند. ایچیکاوا توضیح داد:

«ما به‌‌صورت گروهی در حال بررسی آینده گودزیلا هستیم. در گذشته کارهایی مثل انیمیشن‌های بلند گودزیلا و محصولات تجاری مرتبط با آن را داشته‌ایم. بنابراین راه‌های جدیدی برای گسترش جهان گودزیلا وجود دارد. بااین‌حال در مورد فیلم لایو اکشن بعدی گودزیلا شخصا فکر نمی‌کنم که خیلی نیازی به عجله کردن داشته باشیم. در هر حال فیلم‌هایی هستند که قدرت و انرژی زیادی را نیاز دارند. من اول یک ایده خوب، یک فیلمنامه خوب، یک کارگردان خوب و یک بازیگر خوب می‌خواهم و با دقت و احتیاط روی آن کار کنیم. به‌هرحال گودزیلا شخصیتی است ارزش و اهمیت بسیار زیادی دارد.»

غرش گودزیلا در فیلم Godzilla Minus One

فاصله اکران فیلم Shin Godzilla و فیلم Godzilla Minus One حدود ۷ سال بوده است. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم گودزیلا منهای یک بر عهده تاکاشی یامازاکی بوده است که پیش این روی جلوه‌های ویژه فیلم Shin Godzilla کار کرده بود و روی جلوه‌های ویژه فیلم جدید گودزیلا نیز کار کرده است. ریونوسوکه کامیکی، مینامی هامابه، یوکی یامادا، هیده‌تاکا یوشیئوکا، ساکورا آندو، ساساکی کورانوسوکه و مونتاکا آئوکی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla Minus One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین نسخه سیاه و سفید فیلم Godzilla Minus One در تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) در ژاپن روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده