نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۶

لی سون-کیون، بازیگر فیلم انگل درگذشت

لی سون-کیون، بازیگر محبوب کره جنوبی که بیشتر برای بازی در فیلم انگل شناخته می‌شود، دار فانی را وداع گفته است.

طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون، لی سون-کیون، بازیگر محبوب کره جنوبی چشم از جهان فرو بسته است. هالیوودریپورتر به نقل از سرویس خبری Yonhap کره جنوبی تایید کرد که جسد بی‌جان لی سون-کیون در ماشین شخصی او در یکی از پارک‌های شهر سئول پیدا شده است. گفته می‌شود که همسر او پس از ناپدید شدن همسرش که از خود یک یادداشت خودکشی به جا گذاشته بود، به پلیس اطلاع داده است و سرانجام جسد او امروز پیدا شده است. لی سون-کیون ۴۸ سال سن داشته است.

رسانه‌های محلی می‌گویند که لی پیش از این به‌دلیل استفاده غیر قانونی از مواد مخدر توسط پلیس مورد بازرسی و بازجویی قرار گرفته است. این تحقیقات در یک دوره توسط دولت از بازیگران، خوانندگان، افراد اجتماعی و وارثان ثروتمندترین خانواده‌های کره جنوبی انجام شده است که باعث ایجاد جنجال زیادی شده بود. پلیس هنوز خودکشی لی را تایید نکرده است، اما این نظریه را رد نمی‌کند و تحقیقات در مورد دلیل مرگ او ادامه دارد.

لی سون-کیون

در هر حال لی سه‌بار توسط پلیس بازجویی شده بود و او گفت که قربانی اخاذی شده و توسط یک کارمند بار برای مصرف مواد مخدر فریب خورده است. لی سون-کیون در ۲ مارس ۱۹۷۵ در شهر سئول کره جنوبی متولد شد. او در سال ۱۹۹۴ در دانشگاه ملی هنر کره تحصیل کرد و به‌عنوان اولین دانشجویان آن از این دانشگاه فارغ التحصیل شد. او در تلویزیون با بازی در سریال White Tower در سال ۲۰۰۷ بسیار شناخته شد و در ادامه در آثار دیگری چون سریال Coffee Prince، سریال Drama City، سریال Pasta و سریال Miss Korea به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم Make It Big محصول سال ۲۰۰۲ اولین فیلم حرفه بازیگری لی محسوب می‌شود و او در این سال‌ها بیشتر برای بازی در فیلم Parasite شناخته شده است که این فیلم موفق شد جایزه اسکار بهترین فیلم سال را دریافت کند. فیلم Killing Romance، فیلم Sleep، فیلم Project Silence و سریال Payback از جدیدترین کارهای لی هستند و او اخیرا در فیلم The Land of Happiness بازی کرده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده