نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۱

چهار فیلم محبوب زک اسنایدر مشخص شد

زک اسنایدر، کارگردان فیلم Rebel Moon و فیلم واچمن به‌تازگی چهار فیلم محبوب خود را معرفی و اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، محبوب‌ترین فیلم‌های زک اسنایدر مشخص و معرفی نشده‌اند. مدتی می‌شود که فیلم Rebel Moon Part 1: A Child of Fire از شبکه نتفلیکس پخش شده است و به همین مناسبت Letterboxd از زک اسنایدر سوالی در مورد ۴ فیلم محبوب خود کرده است. اسنایدر در این مصاحبه که ویدیو آن در توییتر این وب‌سایت منتشر شده است، فاش کرد که فیلم Star Wars: Episode IV – A New Hope، فیلم All That Jazz، فیلم Excalibur و فیلم Blue Velvet چهار فیلم محبوبش هستند.

فیلم Star Wars: Episode IV – A New Hope به کارگردانی جرج لوکاس در سال ۱۹۷۷، فیلم All That Jazz به کارگردانی باب فاسی در سال ۱۹۷۹، فیلم Excalibur به کارگردانی جان بورمن در سال ۱۹۸۱ و فیلم Blue Velvet به کارگردانی دیوید لینچ در سال ۱۹۸۶ اکران شده‌اند. انتخاب‌های اسنایدر تا حدی می‌تواند جالب توجه باشد و ژانرهای متفاوتی در آثار محبوب او دیده می‌شوند. صد البته او بارها از دنیای جنگ ستارگان به‌عنوان منبع الهام فیلم Rebel Moon یاد کرده است.

کری فیشر در نقش پرنسس لیا در فیلم Star Wars: A New Hope

درواقع زک اسنایدر سال‌ها پیش تلاش کرده بود تا فیلمی در دنیای جنگ ستارگان کارگردانی کند که درنهایت این اتفاق رخ نداد. سال‌ها بعد نتفلیکس به اسنایدر این فرصت را داد تا ایده خود را در قالب یک فیلم کاملا جدید استفاده کند و دو قسمت فیلم Rebel Moon را کارگردانی کرده که قسمت اول آن نقدهای متوسط و ضعیفی را دریافت کرده است. اسنایدر پیش از این از نسخه کارگردان فیلم ماه یاغی با درجه سنی بزرگسال و مدت زمان طولانی‌تر پرده برداشته بود که زمان پخش آن هنوز مشخص نیست.

فیلم Rebel Moon Part 2: The Scargiver به کارگردانی زک اسنایدر برای پخش در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) از شبکه نتفلیکس برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده