نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

فیلم ابرقهرمانی زاتانا لغو شد

امرلاد فنل در اپیزود اخیر پادکست Happy Sad Confused تأیید کرد که فیلم ابرقهرمانی Zatanna دیگر ساخته نخواهد شد.

امرلاد فنل، کارگردان و نویسنده تحسین‌شده فیلم Promising Young Woman (زن جوان آتیه‌دار) تأیید کرد که فیلم Zatanna (زاتانا) دیگر ساخته نخواهد شد. او در اپیزود اخیر پادکست Happy Sad Confused به گفت‌وگو درباره این فیلم ابرقهرمانی دی‌سی پرداخت که فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورده بود. امرلاد فنل پس از تأیید واضح لغو پروژه توضیح داد که چگونه فیلم‌نامه‌ای «نسبتا جنون‌آمیز» را نوشت و چرا این فیلم به پایان راه خود رسید.

امرلاد فنل گفت: «نه، این اتفاق [ساخت فیلم Zatanna] نخواهد افتاد. این موردی بود که پیش از فیلم Promising Young Woman روی آن کار می‌کردم. گمان می‌کنم به زمانی مربوط می‌شود که جی. جی. آبرامز تازه به شرکت برادران وارنر آمده بود و خواهان ریبوت Dark Universe بود. آن‌ها می‌خواستند دنیایی تاریک با کاراکترهای شرور یا دنیایی قهرمانی-ضدقهرمانی بسازند. نظر به اینکه عاشق همه نوع ژانری هستم، [این پروژه] نظرم را جلب کرد.»

امرلاد فنل افزود: «چیز زیادی درباره ژانر ابرقهرمانی نمی‌دانم. این ژانری نیست که خودبه‌خود به سمتش گرایش داشته باشم؛ بنابراین با خودم می‌گفتم چگونه می‌توان چنین فیلمی را برای افرادی مثل خودم ساخت که شاید مسائل زیادی را نمی‌دانند و لزوما برای اولین‌بار بلیت تهیه نمی‌کنند؟ زاتانا کاراکتر واقعا جذابی است... من فیلم‌نامه را نوشتم، اما این کار چالش‌برانگیز بود. ماحصل کار فیلم‌نامه‌ای بود که نسبتا جنون‌آمیز بود. اما درنهایت کل دنیای [دی‌سی] تغییر کرد. اشکالی ندارد. من عاشق نوشتن و کار با دیگران هستم؛ بنابراین انجام این کار واقعا سرگرم‌کننده بود.»

زاتانا که توسط گاردنر فاکس و مورفی اندرسون خلق شد، اولین‌بار در ماه نوامبر ۱۹۶۴ در جلد چهارم کمیک Hawkman (هاوک‌من) معرفی شد. این کاراکتر دختر یک تردست معروف به نام جووانی زاتارا است که کارش را در عصر طلایی کتاب‌های مصور آغاز کرد. زاتانا قدرت‌های جادویی و حرفه شعبده‌بازی را از پدرش به ارث برد. برخی از قدرت‌های زاتانا شامل توانایی کنترل اجسام از راه دور، تله‌پاتی، دورنوردی و دستکاری واقعیت می‌شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده