نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۳

تاریخ پخش قسمت‌های جدید انیمه Frieren: Beyond Journey’s End

کرانچی‌رول با انتشار یک تریلر تاریخ پخش قسمت‌های جدید انیمه Frieren: Beyond Journey’s End در قالب بخش دوم را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش بخش دوم انیمه Frieren: Beyond Journey’s End اعلام شده است. این انیمه که توانسته است مورد توجه منتقدان و بینندگان قرار بگیرد، اکنون قرار است برای قسمت‌های جدیدی در اوایل سال ۲۰۲۴ بازگردد و طبق گفته کرانچی‌رول، پخش قسمت‌های جدید انیمه Frieren: Beyond Journey’s End از تاریخ ۵ ژانویه (۱۵ دی) آغاز خواهد شد. همچنین تریلری از بخش دوم این انیمه منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این تریلر را ازطریق یوتیوب تماشا کنید.

تریلر بخش دوم انیمه Frieren: Beyond Journey’s End از یوتیوب

بخش اول انیمه Frieren: Beyond Journey’s End در ۱۶ قسمت تولید و پخش شده است و بخش دوم ظاهرا قرار است دارای ۱۲ قسمت باشد. همچنین آهنگ تم افتتاحیه بخش دوم این انیمه Hareru (Sunny) نام دارد که توسط Yorushika خوانده شده است. انیمه فریرن: پس از پایان سفر اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر کانهیتو یامادا و سوکاسا آبه است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۲۰ پخش شد و تاکنون ۱۲ قسمت از مانگا آن نوشته و پخش شده است و همچنان هم داستان مانگا ادامه دارد.

کیچیرو سایتو وظیفه کارگردانی و توموهیرو سوزوکی وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Frieren: Beyond Journey’s End را بر عهده دارند. وظیفه ساخت این انیمه هم بر عهده Madhouse، سازنده انیمه Hunter × Hunter و انیمه Overlord بوده است. انیمه Frieren: Beyond Journey’s End داستان شاه شیطان شکست خورده و گروه قهرمانان پیروز را دنبال می‌کند که به سرزمین خود بازگشته‌اند و پیش از اینکه از یکدیگر جدا شوند، مسیر و ماجراجویی ۱۰ساله خود را روایت می‌کنند. جادوگر فریرن، قهرمان هیمل، کشیش هایتر و جنگجو ایزن چهار عضور این گروه هستند که باید از یکدیگر خداحافظی کنند.


منبع Animetv-jp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده