نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۲

فیلم Aquaman 2 با افتتاحیه‌ای ناامید کننده آغاز کرد

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom موفق شد یکی از ضعیف‌ترین افتتاحیه‌های تاریخ فیلم‌های دنیای دی سی را ثبت کند.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom پس از دریافت نقدهای متوسط و ضعیف از منتقدان بالاخره روی پرده‌های سینما رفت و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Aquaman 2 شروع ناامید کننده‌ای در گیشه داشته است. فیلم Aquaman and the Lost Kingdom در سه روز اول اکرانش در آمریکای شمالی تنها ۲۸.۱ میلیون دلار فروش کرده است تا یکی از ضعیف‌ترین افتتاحیه فیلم‌های دنیای DCEU را به‌نام خود ثبت کند. 

در یک مقایسه فیلم Wonder Woman 1984 با افتتاحیه ۱۶.۷ میلیون دلار، فیلم بلو بیتل با افتتاحیه ۲۵ میلیون دلار و فیلم The Suicide Squad با افتتاحیه ۲۶.۲ میلیون دلار اکران شده بودند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که فیلم آکوامن ۲ در روز دوشنبه که دومین روز کریسمس است، ۱۱.۹ میلیون دلار دیگر در آمریکا فروش کند تا در مجموع در ۴ روز اول اکرانش به فروش ۴۰ میلیون دلاری در تعطیلات کریسمس امسال دست یابد.

آکوامن و لباس جدیدش در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

فیلم آکوامن ۲ همچنین سینمااسکور B را از تماشاگران دریافت کرده است که خبر خوبی برای این فیلم نیست. البته برخلاف افتتاحیه ناامید کننده داخلی، وضعیت فیلم Aquaman and the Lost Kingdom در گیشه جهانی کمی بهتر است و این فیلم ۸۰.۱ میلیون دلار تاکنون در گیشه بین‌المللی فروش کرده است. بدین ترتیب مجموع فروش این فیلم به ۱۲۰.۱ میلیون دلار رسیده که فیلم Aquaman 2 تنها در کشور چین ۳۰.۴ میلیون دلار فروش کرده است که می‌تواند خبر خوبی برای برادران وارنر باشد. 

جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن، یحیی عبدل متین دوم، تمورا موریسون، ویلم دفو، دولف لاندگرن، پیلو اسبک، رندل پارک، وینسنت رگان و ایندیا مور از جلمه بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جیمز وان وظیفه کارگردانی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید لزلی جانسون، نویسنده فیلمنامه قسمت اول فیلم آکوامن بر عهده داشته است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده