نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

سریال The Gilded Age برای فصل سوم تمدید شد

شبکه اچ‌بی‌اُ سفارش تولید فصل سوم سریال درام تاریخی The Gilded Age را یک هفته پس از پایان فصل دوم صادر کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه اچ‌بی‌اُ از تمدید سریال The Gilded Age (عصر طلایی) ساخته جولین فلوز، خالق سریال Downton Abbey (دانتون اَبی) برای فصل سوم خبر داده است. سفارش تولید فصل سوم با فاصله یک هفته پس از پایان فصل دوم این نمایش درام تاریخی با نقش‌آفرینی کریستین برنسکی صادر شد.

فرانچسکا اورسی، رئیس HBO در بیانیه جدیدی در این‌باره اظهار داشت: «به دستاوردهای جولین فلوز و خانواده The Gilded Age بسیار افتخار می‌کنیم. این نمایش به‌واسطه طراحی لباس، طراحی تولید و اجرای بازیگرها به‌طور مداوم بسیاری را مجذوب خود کرده است. ما به‌همراه شرکای‌مان در یونیورسال تله‌ویژن از ادامه این داستان هیجان‌زده‌ایم.»

وظیفه‌ تهیه‌کنندگی اجرایی سریال The Gilded Age برعهده تیم تولید سریال Downton Abbey یعنی جولین فلوز، گرث نیم، دیوید کراکت و مایکل انگلر است که کارگردانی آن را نیز براساس فیلم‌نامه‌ای از جولین فلوز و سونجا وارفیلد انجام می‌دهند. کری کون، کریستین برنسکی، سینتیا نیکسون، مورگان اسپکتور، لوئیزا جیکوبسن، دنیه بنتون، بن آهلر، مایکل سروریس، کلی کوران، تایسا فارمیگا و جک گیلپین ازجمله بازیگران سریال عصر طلایی به‌شمار می‌آیند.

سریال The Gilded Age روزگارِ تحولات عظیم اجتماعی، ثروت‌های کلان به‌دست‌آمده و ازکف‌رفته و کاخ‌های بسیار بزرگ را به تصویر می‌کشد. این سریال ماجراهای ماریان بروک، فرزند جوان و بی‌تجربه‌ یک خانواده‌ محافظه‌کار را در نیویورک ۱۸۸۰ دنبال می‌کند که مبادرت به نفوذ در خانواده‌ ثروتمندی تحت تسلط یک سرمایه‌دار راه‌آهن ظالم با نام جورج راسل می‌کند. ماریان در آستانه‌ تجربه‌ دنیای کاملا جدیدی است که ناگهان در مقابلش ظاهر می‌شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده