نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۲

کارگردان Scream 7 از این فیلم ترسناک جدا شد

کریستوفر لندون، کارگردان فیلم Scream 7 اعلام کرد که از این فیلم ترسناک جدا شده است و دیگر وظیفه کارگردانی آن را بر عهده ندارد.

فیلم Scream 7 طی هفته‌های اخیر با بحران بزرگی مواجه شده است. پس از اخراج ملیسا باررا، بازیگر نقش سم کارپنتر از قسمت هفتم فیلم Scream و عدم بازگشت جنا اورتگا، بازیگر نقش تارا کارپنتر در این فیلم اسلشری و ترسناک، حالا وضعیت فیلم جیغ ۷ نامشخص و مبهم است و اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون، وضعیت قسمت جدید فیلم جیغ بحرانی‌تر از گذشته شده است. کریستوفر لندون، کارگردان فیلم Scream 7 با انتشار یک پست در توییتر اعلام کرد که دیگر قرار نیست این فیلم ترسناک و اسلشری را کارگردانی کند.

لندون در بیانیه منتشر شده گفت: «حدس می‌زنم اکنون زمان خوبی است که اعلام کنم چند هفته پیش از فیلم Scream 7 جدا شدم. این باعث ناامیدی گروهی و خوشحالی گروهی دیگر می‌شود. این یک شغل رویایی برای من بود که تبدیل به یک کابوس شد و قلب من برای تمام کسانی‌که درگیر این پروژه بودند شکسته است. اما باید از آن عبور کنیم. من چیز دیگری برای اضافه کردن به حرف‌های خودم ندارم جز اینکه امیدوارم میراث وس ادامه دهد و از هیاهویی که باعث تقسیم دنیا شده است عبور کند. چیزی که او و کوین خلق کرده‌اند چیز شگفت‌انگیزی بود و باعث افتخارم بود که حتی برای لحظاتی کوتاه در آن نقش داشتم.»

کریستوفر لندون پیش از این سابقه کارگردانی آثاری چون فیلم Paranormal Activity: The Marked Ones، فیلم Happy Death Day، فیلم Happy Death Day 2U، فیلم Freaky و فیلم We Have a Ghost را در کارنامه خود داشته است. فیلم Scream بیش از ۱۳۷.۷ میلیون دلار و فیلم Scream 6 بیش از ۱۶۸.۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده بودند. در هر حال فیلم Scream 7 هنوز دارای تاریخ اکرانی نیست و حضور هیچ نویسنده‌ای هم اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده