نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

تریلر مستند Captains of the World هیجان جام جهانی ۲۰۲۲ را زنده می‌کند

شبکه نتفلیکس تریلر جدیدی از مستند ورزشی Captains of the World را پخش کرد که نگاهی به جام جهانی ۲۰۲۲ دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نتفلیکس تریلر جدیدی از مستند Captains of the World (کاپیتان‌های جهان) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این مستند ورزشی به‌سراغ تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌رود و مصاحبه‌های اختصاصی با لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و فوتبالیست‌های دیگر را به نمایش می‌گذارد. این مستند ۶ قسمتی در تاریخ ۹ دی ۱۴۰۲ (۳۰ دسامبر ۲۰۲۳) از شبکه Netflix تقدیم بیننده‌ها خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات

در توضیحات این مستند می‌خوانیم: «Captains of the World به بررسی یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی تمام ادوار می‌پردازد. این مستند جذاب با ویدیوهای پشت پرده، مصاحبه با کاپیتان‌ها، بازیکن‌های برجسته و مربی‌ها و موارد دیگر به‌سراغ بررسی رویدادهای غم‌انگیز و پیروزی‌های شگرف تیم‌ها در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ می‌رود.»

لئو پرلمن، ریچارد تامپسون، بن ترنر، گیب ترنر، جیمز آبراهام، جیمز مارلی و پل ردمن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی مستند Captains of the World فعالیت داشتند. بن ترنر و گیب ترنر سکان هدایت این مستند ورزشی را در دست داشتند و نیل هاسلی وظیفه تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده داشت. این مستند توسط شرکت Fulwell 73 و FIFA+ ساخته شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده