نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۶

سریال What We Do in the Shadows به پایان راه خود رسید

شبکه FX اعلام کرد که سریال What We Do in the Shadows در فصل ششم رسما به پایان خواهد رسید و تنها یک فصل از این سریال کمدی باقی‌مانده است.

تابستان امسال فصل پنجم سریال What We Do in the Shadows پخش شد و پیش از این، این سریال کمدی برای یک فصل دیگر تمدید شده بود. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال کمدی محبوب به پایان راهش رسیده است. شبکه FX اعلام کرد که سریال What We Do in the Shadows در فصل ششم رسما به پایان خواهد رسید و این سریال قرار نیست برای فصل هفتم تمدید شود. 

کیوان نواک در نقش ناندور، مت بری در نقش لازلو، ناتیسیا دمتریو در نقش نادجا، هاروی گیلان در نقش گیرمو، مارک پروکش در نقش کالین رابینسون و کریستین شال در نقش راهنما، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال What We Do in the Shadows حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند و انتظار می‌رود شاهد بازگشت آن‌ها در فصل ششم نیز باشیم. همچنین مانند ۵ فصل اول، جامین کلمنت برای ساخت فصل ششم و پایانی سریال آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم نیز بازگشته است.

فصل ششم و پایانی سریال آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴ از شبکه FX و هولو پخش خواهد شد. این سریال کمدی به تهیه‌کنندگی تایکا وایتیتی داستان گروهی از خون آشام‌ها را دنبال می‌کند که در استتن آیلند شهر نیویورک زندگی می‌کنند. پیش از این ۵ فصل اول سریال What We Do in the Shadows در ۵۰ قسمت تولید و پخش شده بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده