نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۲

تاریخ پخش فیلم Spaceman نتفلیکس و آدام سندلر با انتشار یک تیزر اعلام شد

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تیزر کوتاه تاریخ پخش فیلم Spaceman با بازی آدام سندلر را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فیلم فضانورد مشخص شده است. شبکه نتفلیکس به‌تازگی اولین تیزر فیلم Spaceman را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر کوتاهی از اتفاقات این فیلم علمی تخیلی هستیم که در آن تنها آدام سندلر دیده می‌شود. در پایان تیزر مشخص شد که فیلم Spaceman در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. این فیلم قرار است در جشنواره فیلم برلین ۲۰۲۴ هم نمایش داده شود و در ادامه می‌توانید اولین تیزر آن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

آدام سندلر، پل دینو، کری مولیگان، کونال نایر، لنا اولین و ایزابلا روسلینی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spaceman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. یوهان رنک، کارگردان سریال Chernobyl و فیلم Downloading Nancy وظیفه کارگردانی فیلم فضانورد را براساس فیلمنامه‌ای از کالبی دی بر عهده داشته است. علاوه‌بر تیزر، نتفلیکس اولین پوستر فیلم Spaceman را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر فیلم Spaceman

اتفاقات فیلم Spaceman حدود ۶ ماه پس از یک ماموریت تحقیقاتی انفرادی در لبه منظومه شمسی آغاز می‌شود که در آن فضانوردی به‌نام جیکوب متوجه می‌شود که احتمال دارد همسر او منتظر بازگشتش نباشد. او که از حل کردن مشکلات ازدواجش با همسرش ناامید است، با موجودی مرموز مواجه می‌شود که در سفینه او پنهان شده است. این موجود که Hanuš نام دارد، به جیکوب قرار است کمک کند تا قبل از اینکه دیر شود متوجه شود چه چیزی به اشتباه پیش رفته و چه اشتباهاتی انجام داده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده