نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

تاریخ اکران فیلم‌های Wolfs و Project Artemis اعلام شد

شرکت سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم Wolfs با نقش‌آفرینی جرج کلونی و برد پیت و فیلم بی‌نام اپل با هنرنمایی اسکارلت جوهانسون را اعلام کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سونی پیکچرز از تاریخ اکران دو فیلم شرکت اپل در سال ۲۰۲۴ رونمایی کرده است. ماه گذشته شرکت‌های Sony و Apple با همکاری یکدیگر فیلم تاریخی Napoleon (ناپلئون) به کارگردانی ریدلی اسکات را روی پرده سینما فرستادند که تاکنون حدود ۱۹۰ میلیون دلار فروش داشته است.

اولین فیلم یک پروژه بی‌نام به کارگردانی گرگ برلانتی است که قبلا با نام Project Artemis (پروژه آرتمیس) شناخته می‌شد. اسکارلت جوهانسون و چنینگ تیتوم در این فیلم درام به ایفای نقش می‌پردازند که رقابت سازمان‌های فضایی در سال ۱۹۶۰ را تصویر می‌کند. در ابتدا کریس ایوانز برای نقش‌آفرینی در این فیلم در نظر گرفته شده بودند، اما به‌خاطر تغییر برنامه‌ها تصمیم به ترک پروژه گرفت و  چنینگ تیتوم به‌عنوان بازیگر جایگزین معرفی شد.

شرکت سونی پیکچرز برای اکران این فیلم در تاریخ ۲۲ تیر ۱۴۰۳ (۱۲ جولای ۲۰۲۴) برنامه دارد. جیم رش، ری رومانو، وودی هرلسون، آنا گارسیا، دونالد الیز واتکینز، نوآ رابینز، کولین وودل، نیک دیلنبرگ، آرت نیوکرک، اشلی کینگز، اوا پیلار، کریستین زوبر و چاد کرو درکنار اسکارلت جوهانسون و چنینگ تیتوم در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

دومین فیلم Wolfs (گرگ‌ها) با نقش‌آفرینی جرج کلونی و برد پیت است که احتمالا به یک مجموعه تبدیل خواهد شد. جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: No Way Home (مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست) سکان هدایت این فیلم اکشن مهیج را در دست داشت و جرج کلونی و برد پیت به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت داشتند. شرکت سونی پیکچرز می‌خواهد فیلم گرگ‌ها را در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ (۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴) روی پرده سینما بفرستد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده