نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۸

نسخه سیاه و سفید فیلم Godzilla Minus One در راه است | انتشار اولین تریلر

استودیو توهو با انتشار یک تریلر و پوستر از اکران نسخه سیاه و سفید فیلم Godzilla Minus One در آینده نزدیک خبر داده است.

فیلم Godzilla Minus One مدتی می‌شود که روی پرده‌های سینما رفته و با تحسین و استقبال منتقدان و تماشاگران مواجه شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نسخه دیگری از فیلم جدید گودزیلا در راه است. استودیو توهو با انتشار یک تریلر از نسخه سیاه و سفید فیلم Godzilla Minus One رسما رونمایی کرده است. در طول تریلر شاهد حال و هوای جذاب این نسخه از فیلم هستیم که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

نسخه سیاه و سفید گودزیلا منهای یک در تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) در ژاپن روی پرده‌های سینما خواهد رفت، اما اطلاعاتی از اکران بین‌المللی آن در دسترس نیست. همچنین پوستر نسخه سیاه و سفید فیلم Godzilla Minus One منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

پوستر نسخه سیاه و سفید فیلم Godzilla Minus One

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla Minus One بر عهده تاکاشی یامازاکی بوده است که پیش این روی جلوه‌های ویژه فیلم Shin Godzilla کار کرده بود و روی جلوه‌های ویژه فیلم جدید گودزیلا نیز کار کرده است. ریونوسوکه کامیکی، مینامی هامابه، یوکی یامادا، هیده‌تاکا یوشیئوکا، ساکورا آندو، ساساکی کورانوسوکه و مونتاکا آئوکی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla Minus One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گودزیلا منهای یک ۳۷امین فیلم از مجموعه گودزیلا و ۳۳امین فیلم گودزیلایی شرکت توهو محسوب می‌شود. فیلم Godzilla Minus One تاکنون بیش از ۷۰.۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۳۶.۹ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و بیش از ۳۳.۸ میلیون دلار در گیشه جهانی می‌شود.


منبع Gizmodo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده