نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۷

جاناتان میجرز از دنیای سینمایی مارول اخراج شد

پس از محکومیت جاناتان میجرز در دادگاه اخیرش، سرانجام مارول استودیو این بازیگر را از دنیای سینمایی مارول رسما اخراج کرد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام سرنوشت بازیگر کانگ فاتح مشخص شد. جاناتان میجرز به‌تازگی در دادگاهی در منهتن گناه‌کار معرفی شد و بدین ترتیب او به آزار و اذیت و ضرب و شتم درجه سه در یک دادگاه دو هفته‌ای محکوم شده است. این دادگاه پس از شکایت گریس جباری شکل گرفت که در ماه مارس با این بازیگر درگیر شده بود. حالا مارول استودیو پس از رای دادگاه تصمیم به اخراج و کنار گذاشتن جاناتان میجرز از دنیای سینمایی مارول گرفته است.

میجرز نقش کانگ فاتح را بر عهده داشت و تمرکز فازهای اخیر MCU روی این شخصیت بود که حالا با اخراج این بازیگر، سرنوشت کانگ و خط داستانی مولتی‌ورس نامشخص و مبهم شده است. میجرز پیش از این نقش کانگ را د فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania و دو فصل سریال Loki بازی کرده بود و نسخه اصلی کانگ را قرار بود در فیلم Avengers: The Kang Dynasty مشاهده کنیم.

کانگ فاتح در حال استفاده از قدرتش در فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania

در حال حاضر فیلمنامه فیلم Avengers 5 در حال نوشته شدن است و تولید فیلم هنوز شروع نشده است و همچنین کارگردانی در این پروژه حضور ندارد. مارول اکنون دو راه را در اختیار دارد. یک روش این است که بازیگر نقش کانگ عوض شود و مارول استودیو بازیگر دیگری را برای این نقش استخدام کند. در هر حال گفته می‌شود که مارول نگران این است که دادگاه میجرز باعث ایجاد جو منفی علیه شخصیت کانگ در فضای مجازی شده باشد. راه‌حل دیگر مارول استفاده از شخصیت شرور و منفی دیگر است.

پیش از این گفته می‌شد که دکتر دووم یکی از گزینه‌های مدیران مارول برای جایگزینی کانگ در فیلم Avengers: Secret Wars است. در حال حاضر مایکل والدرون، نویسنده و سازنده فصل اول سریال Loki و نویسنده فیلمنامه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers: The Kang Dynasty و فیلم Avengers: Secret Wars را بر عهده دارد و به او زمان کافی برای نوشتن فیلمنامه‌های این دو فیلم داده خواهد شد.

جاناتان میجرز در نقش ویکتور تایملی در قسمت سوم فصل دوم سریال Loki

مارول استودیو در نظر دارد تا در سال ۲۰۲۴ جست‌وجو برای انتخاب کارگردان فیلم Avengers 5 را آغاز کند و اکنون مشخص نیست که نام فیلم هم دستخوش تغییر خواهد شد یا مارول درنهایت با کانگ فاتح ادامه خواهد داد. البته مارول چندان با تغییر بازیگران شخصیت‌های خود غریبه نیست و پیش از این بازیگر نقش هالک و وار ماشین هم تغییر پیدا کرده بود. همچنین طبق گفته منابع آگاه در حال حاضر مارول استودیو نام The Kang Dynasty را از قسمت پنجم فیلم اونجرز برداشته است و در پیش نویس جدید فیلمنامه تنها به نام Avengers 5 اشاره شده است تا در مورد نام فیلم در زمان دیگری تصمیم گرفته شود.

فیلم Avengers: The Kang Dynasty در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ ۷ می ۲۰۲۷ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۶) ‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده