نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰

مجری مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ معرفی شد

جو کوی، کمدین و بازیگر آمریکایی به‌عنوان میزبان ۸۱امین دوره مراسم گلدن گلوب انتخاب شد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مجری مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ معرفی شده است. وب‌سایت Golden Globes اعلام کرد که جو کوی، کمدین و بازیگر آمریکایی میزبان هشتادویکمین دوره گلدن گلوب خواهد بود.

جو کوی در بیانیه‌‌ای گفت: «در طول دوران فعالیت پا به صحنه‌های نمایش بسیاری گذاشتم، اما این یکی بسیار خاص خواهد بود. برای میزبانی گلدن گلوب ۲۰۲۴ بسیار هیجان‌زده‌ام. این همان جایی است که باعث افتخار خانواده می‌شوم.»

هلن هوهن، رئیس گلدن گلوب نیز در این‌باره اظهار داشت: «بسیار هیجان‌زده هستیم که جو کوی میزبان ۸۱امین مراسم سالانه Golden Globe است و انرژی و شوخ‌طبعی خود را برای شروع فصل جوایز هالیوود به نمایش می‌گذارد. بی‌صبرانه منتظریم که ببینیم او چه چیزی برای ستاره‌های حاضر در مراسم و مخاطبان جهانی تدارک دیده است.»

مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ در تاریخ ۱۷ دی ۱۴۰۲ (۷ ژانویه ۲۰۲۴) برگزار می‌شود. این مراسم به‌صورت زنده از شبکه CBS پخش می‌شود و در شبکه پارامونت پلاس استریم خواهد شد. مدتی قبل نامزدهای ۸۱امین دوره مراسم گلدن گلوب معرفی شدند که فیلم Barbie (باربی) با ۹ نامزدی و فیلم Oppenheimer (اوپنهایمر) با ۸ نامزدی پیشتاز بودند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده