نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

کلیپ فصل دوم انیمیشن سریالی ?...What If ماجراجویی نبیولا را نشان می‌دهد

کلیپ جدیدی از فصل دوم انیمیشن سریالی ?...What If پخش شد که خط زمانی متفاوتی را به نمایش در می‌آورد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کلیپ جدیدی از انیمیشن سریالی ?...What If (چه می‌شود اگر...؟) پخش شد. این ویدیو خط زمانی متفاوتی را به نمایش می‌گذارد؛ جایی‌که نبیولا به سپاه نوا پیوسته است و با هاوارد اردکه با هنرنمایی ست گرین دیدار می‌کند. شما می‌توانید این کلیپ را در کانال یوتیوب رسانه IGN تماشا کنید.

در خلاصه داستان فصل دوم ?...What If می‌خوانیم: «ناظر به‌عنوان راهنمای ما در مولتی‌ورس بی‌کران به ماجراجویی خود ادامه می‌دهد و چهره‌های آشنا و کاملا جدیدی را در دنیای سینمایی مارول معرفی می‌کند. این سریال آنتولوژی با صداپیشه‌های خارق‌العاده، رویدادهای معروف جهان مارول را زیر سؤال می‌برد، بازبینی می‌کند و دگرگون می‌سازد.»

برایان اندرو سکان هدایت انیمیشن ?...What If را در دست دارد و ای. سی. بردلی به‌عنوان نویسنده آن فعالیت می‌کند. درحالی‌که فصل اول رویدادهای Infinity Saga را پوشش داد، انتظار می‌رود که فصل دوم داستان‌ها و شخصیت‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را به نمایش بگذارد. این سریال ناظر با صداپیشگی جفری رایت را نیز معرفی کرد.

پخش فصل دوم انیمیشن سریالی ?...What If از امروز مورخ ۱ دی ۱۴۰۲ (۲۲ دسامبر ۲۰۲۳) آغاز می‌شود و هر روز تا تاریخ ۹ دی ۱۴۰۲ (۳۰ دسامبر ۲۰۲۳) یک اپیزود از سریال از شبکه دیزنی پلاس تقدیم طرفدارها می‌شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده