نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

نتفلیکس برای تولید اسپین-آف Peaky Blinders و Wednesday برنامه دارد

رسانه بلومبرگ گزارش داد که دو سریال فرعی از پیکی بلایندرز و اسپین-آف سریال ونزدی برای نتفلیکس در دست تولید قرار دارند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ظاهرا نتفلیکس قصد گسترش محبوب‌ترین پروژه‌های خود با تولید اسپین-آف‌ها، دنباله‌ها و پیش‌درآمدهای جدیدی را دارد. همان‌طور که رسانه بلومبرگ گزارش داد، شبکه Netflix در حال ساخت دو سریال فرعی از Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) و اسپین-آف Wednesday (ونزدی) است.

به‌نظر می‌رسد که طرفدارها باید انتظار دو سریال فرعی از پیکی بلایندرز را داشته باشند. یکی از این دو نمایش دنباله‌ای برای سریال اصلی خواهد بود که دهه‌ها پس از پایان داستان در بوستون قرن بیستم اتفاق می‌افتد. نمایش دیگر روی کاراکتر پالی گری، مادر سالار قبیله جنایتکار شلبی تمرکز دارد که هلن مک‌کروری فقید نقش آن را در سریال اصلی بازی کرد.

نتفلیکس ظاهرا یک اسپین-آف از سریال Wednesday را در دست ساخت دارد که ماجراهای عمو فستر (با نقش‌آفرینی فرد ارمیسن در سریال اصلی) را دنبال می‌کند. غول صنعت استریم پس از اینکه سریال ونزدی به پربیننده‌ترین نمایش شبکه تبدیل شد، سفارش تولید فصل دوم را صادر کرد و تمایل زیادی به گسترش جهان مجموعه خانواده آدامز دارد.

رسانه بلومبرگ گزارش داد که احتمالا تولید سریالی در دنیای فیلم Extraction (استخراج) در دست بررسی است. هنوز جزئیاتی از این نمایش در دست نیست و نمی‌دانیم که آیا کریس همسورث و گلشیفته فراهانی برای تکرار نقش‌های قبلی بازمی‌گردند یا خیر. مدتی قبل اعلام شد که فیلم Extraction 3 نیز در دست تولید قرار دارد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده