نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰

تریلر فیلم The Promised Land؛ مواجهه مس میکلسن با تهدیدها

شرکت مگنولیا پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم The Promised Land با نقش‌آفرینی مس میکلسن را پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت مگنولیا پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم The Promised Land (سرزمین موعود) با نقش‌آفرینی مس میکلسن را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این فیلم همکاری دیگری را برای نیکلای آرسل و مس میکلسن رقم می‌زند که در تولید فیلم A Royal Affair (یک رابطه سلطنتی) مشارکت داشتند. این فیلم درام حماسی تاریخی در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) روی پرده سینماهای آمریکا می‌رود.

دانلود ویدیو از آپارات

فیلم The Promised Land داستان واقعی یک کاپیتان فقیر به نام لودویگ کالن (با نقش‌آفرینی مس میکلسن) را روایت می‌کند که به‌سراغ هدف به‌ظاهر غیرممکن تبدیل یک خلنگ‌زار غیرقابل سکونت به یک مستعمره می‌رود. او مردی مغرور و سازش‌ناپذیر است که برنامه بزرگی در سر دارد؛ هرچند در این مسیر با چالش‌های بسیار زیادی روبه‌رو می‌شود. این فیلم روایت‌گر داستان لودویگ کالن و زنی است که او را در مواجه با شر، مرگ و هلاکت یاری می‌کند.

آماندا کالین، بازیگر سریال Raised by Wolves (بزرگ‌شده توسط گرگ‌ها)، مگنوس کرپر، بازیگر فیلم Queen of Hearts (ملکه قلب‌ها)، سایمون بنبجرگ، بازیگر سریال Borgen (وثیقه)، گوستاو لیند، بازیگر فیلم The Northman (مرد شمالی)، کریستین کوجات تورپ، بازیگر فیلم Ninjababy (نینجابیبی) و مورتن هی اندرسن، بازیگر فیلم Margrete: Queen of the North (مارگرت: ملکه شمال) درکنار مس میکلسن در این فیلم بازی می‌کنند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده