نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۴

تریلر جدید سریال Echo مارول صحنه‌های خشنی را نمایش می‌دهد

مارول استودیو تریلر جدید و کوتاهی از سریال Echo را منتشر کرده است که تصاویر جدیدی از سریال بعدی دنیای سینمایی مارول نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر دیگری از سریال Echo منتشر شده است. مارول استودیو به‌تازگی تریلر جدید و کوتاهی از سریال اکو را منتشر کرده است که در طول تریلر شاهد تصاویر بیشتری از صحنه‌های اکشن و خشن این سریال هستیم. همچنین تصاویر بیشتری هم از دردویل و کینگ‌پین نمایش داده می‌شود. سریال Echo قرار است اولین سریال دنیای سینمایی مارول با درجه سنی TV-MA یا بزرگسال باشد و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال Echo قرار است به منشا داستانی شخصیت اکو بپردازد که پس از حوادث بی‌رحمانه نیویورک، مایا لوپز حالا به زادگاهش بازگشته است. او باید با گذشته‌اش مواجه شود و با ریشه‌های خود که بومیان آمریکا هستند، ارتباط برقرار کند تا معنای خانواده و جامعه را بپذیرد تا او امیدی برای ادامه دادن داشته باشد. ماریون دایر، اتان کوهن و امیلی کوهن وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه و سیدنی فریلند و کاتریونا مک‌کنزی وظیفه کارگردانی سریال اکو را بر عهده داشته‌اند.

تمامی قسمت‌های سریال Echo که در ۵ قسمت تولید شده قرار است در تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۰ دی ۱۴۰۲) از شبکه دیزنی پلاس و سرویس استریم هولو پخش شود. آلاکوآ کاکس، چارلی کاکس، وینسنت دن آفریو، چاسک اسپنسر، تانتو کاردینال، دوری جیکوبز، کودی لایتینگ، گراهام گرین و زان مک‌کلارنون از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Echo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده