نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۱

قسمت سینمایی انیمه Chainsaw Man معرفی شد

سرانجام پس از شایعات منتشر شده، بالاخره استودیو ماپا ساخت قسمت بلند انیمه Chainsaw Man را براساس The Reze Arc تایید و اعلام کرد.

طرفداران انیمه Chainsaw Man همچنان منتظر انتشار اخباری از ساخت فصل دوم این انیمه هستند و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران انیمه چینسا من سرانجام می‌توانند شاهد ادامه داستان دنجی باشند. استودیو ماپا در جریان Jump Festa 2024 اعلام کرد که قسمت بلند انیمه Chainsaw Man براساس The Reze Arc در دست ساخت است. این انیمه قرار است Chainsaw Man Movie: The Reze Arc نام داشته باشد و در ادامه می‌توانید تیزر معرفی آن را در یوتیوب تماشا کنید.

تماشا تیزر معرفی انیمه Chainsaw Man Movie: The Reze Arc از یوتیوب

انیمه Chainsaw Man Movie: The Reze Arc

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از قسمت بلند انیمه چینسا من در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که براساس آرک داستانی The Reze ساخته می‌شود که آرک داستانی کوتاهی است، اما انتظار می‌رود این انیمه در سال ۲۰۲۴ منتشر شود. همچنین با اینکه ساخت فصل دوم انیمه Chainsaw Man دوباره تایید نشده است، اما شایعات منتشر شده مبنی‌بر ساخت یک قسمت سینمایی و پخش آن پیش از فصل دوم انیمه چینسا من رنگ حقیقت به خود گرفت و ماپا تقریبا روندی مشابه انیمه Jujutsu Kaisen در پیش گرفته است.

مانگا Chainsaw Man توسط تاتسوکی فوجیموتو خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. تاکنون ۱۶ قسمت از این مانگا چاپ و پخش شده است. ریو ناکایاما و ماکوتو ناکازونو وظیفه کارگردانی و هیروشی سکو وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Chainsaw Man را بر عهده دارند که انتظار می‌رود برای ساخت انیمه Chainsaw Man Movie: The Reze Arc بازگردند. همچنین فصل اول این انیمه در ۱۲ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۲ پخش شده بود.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده