نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

جرج کلونی و آدام سندلر در فیلم جدید نوآ بامباک نقش‌آفرینی می‌کنند

جرج کلونی و آدام سندلر برای اولین‌بار در یک فیلم هیجان‌انگیز به کارگردانی نوآ بامباک همبازی خواهند شد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جرج کلونی و آدام سندلر برای نقش‌آفرینی در یک فیلم سینمایی بدون عنوان به کارگردانی نوآ بامباک برای شبکه آنلاین نتفلیکس انتخاب شدند. نوآ بامباک نه‌تنها فیلم‌نامه فیلم را با همکاری امیلی مورتیمر به رشته تحریر در می‌آورد، بلکه درکنار ایمی پاسکال و دیوید هیمن به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه نیز فعالیت خواهد کرد. این اولین‌بار است که جرج کلونی و آدام سندلر در یک فیلم با یکدیگر همبازی می‌شوند.

جزئیات زیادی از داستان این فیلم در دست نیست، اما باید انتظار اثری سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز از ژانر بلوغ (Coming-of-Age) در مورد بزرگسالان را داشته باشیم. نوآ بامباک به‌موجب قرارداد با نتفلیکس تاکنون فیلم The Meyerowitz Stories (داستان‌های مایروویتز) با نقش‌آفرینی آدام سندلر، فیلم Marriage Story (داستان ازدواج) با هنرنمایی آدام درایور و اسکارلت جوهانسون و فیلم White Noise (نویز سفید) با بازی آدام درایور را کارگردانی کرده است.

نوآ بامباک به‌همراه گرتا گرویگ فیلم‌نامه فیلم Barbie (باربی)، پرفروش‌ترین فیلم سال را قلم زد. جرج کلونی اخیرا فیلم Boys in the Boat (پسران در قایق) با نقش‌آفرینی کلوم ترنر و جوئل اجرتون را کارگردانی کرد که در کریسمس به نمایش در می‌آید. او در فیلم Wolfs (گرگ‌ها) شرکت اپل با برد پیت همبازی خواهد بود که در سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد. آدام سندلر نیز در سال ۲۰۲۳ در چندین فیلم نظیر Murder Mystery 2 (راز جنایت ۲) به ایفای نقش پرداخت.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده