نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۹

دواین جانسون نقش مارک کر را در فیلم جدید کارگردان Uncut Gems بازی می‌کند

دواین جانسون پس از توافق با شرکت A24 قرار است نقش کشتی‌گیر هنرهای رزمی ترکیبی را در فیلم جدید کارگردان فیلم Uncut Gems بازی کند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدید راک مشخص شده است. دواین جانسون قرار است درام‌ترین نقش کارنامه بازیگری خود را بازی کند. راک به‌تازگی با شرکت A24 برای بازی در فیلمی به کارگردانی بنی سفدی، کارگردان فیلم Uncut Gems قرارداد همکاری امضا کرده است. این فیلم قرار است The Smashing Machine نام داشته باشد که جانسون قرار است در این فیلم نقش مارک کر، کشتی‌گیر و مبارز هنرهای رزمی ترکیبی و قهرمان دو دوره دسته سنگین وزن مسابقات UFC را بازی کند.

بنی سفدی در فیلم Oppenheimer

بنی سفدی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد که اولین تجربه مستقل کارگردانی او نیز محسوب می‌شود. درواقع بنی سفدی و جاش سفدی به‌صورت مشترک فیلم Uncut Gems را کارگردانی کرده بودند که در حال حاضر این دو برادر قرار است به شکل مستقل فعالیت خود را ادامه دهند. بنی سفدی ساخت این پروژه را از سال ۲۰۱۹ آغاز کرده است. پیش از این شبکه HBO در سال ۲۰۰۲ مستند The Smashing Machine را منتشر کرده بود که به زندگی حرفه‌ای کر در دنیای مسابقات حرفه‌ای و همچنین مبارزه او با اعتیاد به داروهای ضد درد که در آن زمان بیشتر از حد مصرف می‌کرد، می‌پرداخت.

مارک کر در آن زمان لقب The Smashing Machine را به‌دلیل سبک مبارزه بدون هیچ محدودیتی به‌دست آورده بود. دواین جانسون اخیرا به‌همراه کریس ایوانز در فیلم Red One برای شبکه آمازون جلوی دوربین رفته است و به‌زودی در فیلم لایو اکشن Moana بازی خواهد کرد. اسپین‌آف جدید فیلم سریع و خشن یکی دیگر از کارهای آینده راک است و شاهد بازگشت او در فیلم Red Notice 2 نیز خواهیم بود.

بنی سفدی اخیرا در فیلم Are You There God? It's Me, Margaret و فیلم Oppenheimer بازی کرده است. او همچنین به‌عنوان بازیگر، سازنده و نویسنده در سریال The Curse حضور داشته است. در حال حاضر فیلم The Smashing Machine تاریخ اکرانی ندارد، اما قابل انتظار است این پروژه اولویت بالایی برای A24 داشته باشد. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده