نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۶

فیلم Kingdom of the Planet of the Apes شروع یک سه‌گانه جدید است

به‌تازگی اطلاعات و تصاویر جدیدی از فیلم Kingdom of the Planet of the Apes منتشر شده که خط زمانی فیلم سرانجام مشخص شده است.

ماه گذشته اولین تریلر فیلم Kingdom of the Planet of the Apes منتشر شد که این تریلر توانست مورد توجه قرار بگیرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات تازه‌ای از فیلم جدید سیاره میمون‌ها منتشر شده است. مجله امپایر شماره جدید خود را به قسمت جدید فیلم Planet of the Apes اختصاص داده و به همین منظور دو تصویر روی جلد از این فیلم علمی تخیلی و موردانتظار منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کاور شماره یک امپایر برای فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

کاور شماره دوم امپایر برای فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

وس بل، کارگردان فیلم Kingdom of the Planet of the Apes در مصاحبه با امپایر تایید کرد که این فیلم شروع کننده یک سه‌گانه جدید است. بل توضیح داد: «از ابتدا به این پروژه به‌عنوان یک سه‌گانه فکر می‌کردیم. ما ایده‌های بزرگی داشتیم که درنهایت به چه سمتی می‌تواند بروند و چگونه می‌تواند بخشی از میراث این مجموعه فیلم باشند. اکنون من مطمئن هستم که برای داستان بعدی با استودیو صحبت خواهم کرد.»

همچنین مشخص شد که اتفاقات فیلم Kingdom of the Planet of the Apes قرار است تقریبا ۳۰۰ سال پس از حوادث فیلم War for the Planet of the Apes جریان داشته باشد که قسمت سوم و آخر سه‌گانه قبلی سیاره‌ میمون‌ها و شخصیت سزار بود که فیلم Rise of the Planet of the Apes و فیلم Dawn of the Planet of the Apes دو قسمت دیگر آن بودند. همچنین تصویر جدید دیگری از فیلم Kingdom of the Planet of the Apes منتشر شده است که شخصیت میمون اصلی فیلم را نشان می‌دهد:

قهرمان جدید سیاره میمون ها در فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

وس بل در بخشی دیگر از این مصاحبه گفت: «سه قسمت اول در مورد پایان یافتن چیزی بودند و این سه‌گانه در مورد شروع چیزی تازه است. آن‌ها [سه‌گانه قبلی] در مورد پایان داستان موسی و پایان بشریت بودند. ما به این فکر کردیم که از خاکستر فیلم‌های قبلی با درخت جدیدی شروع به بالا رفتن کنیم و این فیلم در مورد شروع چیزی تازه است.» همچنین شخصیت اصلی داستان ظاهرا نمی‌داند که سزار چه کسی است و برخلاف نظریه‌ها، حداقل فعلا ارتباطی بین آن‌ها وجود ندارد.

فیلم Kingdom of the Planet of the Apes برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده