نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۱

تاریخ اکران فیلم The Wolf Man اعلام شد؛ تغییر بازیگر نقش مرد گرگ نما

یونیورسال تاریخ اکران فیلم The Wolf Man را اعلام کرد و همچنین مشخص شد که بازیگر دیگری به‌جای رایان گاسلینگ در این فیلم بازی خواهد کرد.

یونیورسال و بلوم هاوس در حال ساخت بازسازی از فیلم The Wolf Man هستند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم ترسناک منتشر شده است. در ابتدا مشخص شد که رایان گاسلینگ، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار از این پروژه جدا شده است و حالا کریستوفر ابوت، بازیگر فیلم Poor Things جایگزین گاسلینگ در این فیلم شده است و او ظاهرا قرار است نقش مرد گرگ نما را در فیلم The Wolf Man بازی کند.

کریستوفر ابوت

همچنین یونیورسال و بلوم‌هاوس تایید کردند که فیلم The Wolf Man برای اکران در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. گفته می‌شود که این فیلم ترسناک از اولویت بالایی برای یونیورسال و بلوم‌هاوس برخوردار است و آن‌ها در تلاش هستند تا فیلم مرد گرگ‌نما به‌زودی جلوی دوربین برود. لی ونل با سابقه کارگردانی فیلم Insidious: Chapter 3، فیلم Upgrade و فیلم The Invisible Man وظیفه کارگردانی فیلم The Wolf Man را بر عهده دارد.

لی ونل

ونل درواقع جایگزین درک سیانفرنس، کارگردان فیلم‌های Blue Valentine و The Place Beyond the Pines در این پروژه شده است. اطلاعاتی زیادی از داستان و اتفاقات فیلم در دسترس نیست، اما فیلم The Wolf Man اکنون روی مردی تمرکز دارد که خانواده‌اش توسط یک شکارچی کشنده و درنده دچار وحشت‌زدگی شده‌اند. علاوه‌بر فیلم Poor Things، کریستوفر ابوت سابقه حضور در فصل اول سریال The Sinner، سریال Catch-22، سریال The Crowded Room، فیلم First Man، فیلم Black Bear، فیلم Possessor و فیلم The Forgiven را در کارنامه دارد.

کریستوفر ابوت اخیرا در فیلم Kraven the Hunter در نقش The Foreigner بازی کرده است و فیلم Bring Them Down و فیلم Swimming Home از دیگر فیلم‌هایی هستند که شاهد حضور این بازیگر در آن‌ها خواهیم بود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده