نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۸

اولین تریلر فیلم IF با بازی رایان رینولدز دوستان خیالی را نشان می‌دهد

پارامونت پیکچرز اولین تیزر تریلر فیلم IF با بازی رایان رینولدز را منتشر کرده است که در آن شاهد نمایش دوستان خیالی هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم IF منتشر است. پارامونت پیکچرز به‌تازگی اولین تیزر تریلر این فیلم کمدی فانتزی را منتشر کرده است که در طول آن شاهد شخصیت اصلی داستان هستیم که می‌تواند دوستان خیالی را خلق کند و آن‌ها را ببیند. درکنار آن شخصیت رایان رینولدز نیز چنین توانایی را دارد و در ادامه شاهد ماجراجویی جذاب آن‌ها در فیلم IF هستیم. صحنه‌های این فیلم به شکل لایو اکشن-انیمیشن ضبط شده است که حال و هوای آثار کلاسیک دیزنی را هم دارد و در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، پارامونت پیکچرز اولین پوستر فیلم IF را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر فیلم IF

رایان رینولدز، جان کرازینسکی، کایلی فلمینگ، استیو کارل، فیبی والر بریج، فیونا شاو، آلن کیم، بابی موینیهان، مت دیمون، امیلی بلانت، جان استوارت، سم راکول، مایا رودولف، سباستین مانسیکالو، کریستوفر ملونی، آکوافینا، ریچارد جنکینز و لوئیس گوست جونیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم IF حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر بازی، کرازینسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم IF را نیز بر عهده دارد.

جان کرازینسکی پیش از این هر دو قسمت فیلم A Quiet Place را کارگردانی کرده بود و در سومین تجربه کارگردانی خود به سراغ یک فیلم کمدی فانتزی رفته است. فیلم IF داستان یک دختری جوان با بازی کایلی فلمینگ را دنبال می‌کند که می‌داند در حال پشت سر گذاشتن یک تجربه پر دردسر است و پس از آن شروع به مشاهده دوستان خیالی همه افراد می‌کند که پس از بزرگ شدن دوستان واقعی خود رها شده‌اند. این فیلم می‌خواهد نشان دهد که این دختر با این قدرت چه کاری می‌تواند انجام دهد.

فیلم IF برای اکران ۱۷ می ۲۰۲۴ (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده