نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۹

بازیگر Aladdin به فیلم ترسناک Smile 2 پیوست

نائومی اسکات، بازیگر فیلم Aladdin اولین بازیگری است که حضور او در فیلم ترسناک Smile 2 تایید و اعلام شده است.

پارامونت پیکچرز در حال ساخت دنباله فیلم Smile است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر این فیلم ترسناک مشخص شده است. نائومی اسکات، بازیگر فیلم Aladdin پس از توافق با پارامونت پیکچرز به جمع بازیگران فیلم Smile 2 اضافه شده است. در حال حاضر اطلاعاتی از نقش اسکات در این فیلم ترسناک در دسترس نیست. در هر حال فیلم ترسناک لبخند اقتباسی از فیلم کوتاه Laura Hasn’t Slept است.

پارکر فین، کارگردان فیلم Smile برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Smile 2 بازگشته است. همچنین فین قراردادی چند جانبه با پارامونت برای ساخت فیلم‌های ترسناک امضا کرده است. فیلم Smile که با بودجه‌ کوچکی در حدود ۱۷ میلیون دلار تولید شده بود، توانست بیش از ۲۱۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند و به اولین فیلم ترسناک اورجینال از سال ۲۰۱۶ تبدیل شد که توانست بیش از یک هفته صدرنشین گیشه آمریکای شمالی بماند.

علاوه‌بر فعالیت به‌عنوان خواننده، اسکات بیشتر برای بازی در نقش پرنسس یاسمن در فیلم Aladdin شناخته می‌شود و از دیگر کارهای او می‌توان به بازی در فیلم The 33، فیلم Power Rangers، سریال Terra Nova و سریال Anatomy of a Scandal اشاره کرد. اسکات اخیرا در فیلم Distant، فیلم Wizards و فیلم Eternal Return بازی کرده است که انتظار می‌رود این فیلم‌ها در طول سال ۲۰۲۴ اکران شوند.

فیلم Smile 2 قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۷ مهر ۱۴۰۳) اکران شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده