نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

بری کیوگن به بازگشت جوکر در فیلم The Batman: Part II اشاره کرد

بری کیوگن در مصاحبه با Etalk به بازگشت جوکر در فیلم The Batman: Part II اشاره کرد که مت ریوز به صندلی کارگردانی آن تکیه زده است. 

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که بری کیوگن در جریان گفت‌وگو در برنامه Etalk شبکه CTV به بازگشت جوکر در فیلم The Batman: Part II (بتمن: بخش ۲) و تکرار احتمالی این نقش اشاره کرده است. این بازیگر نامزد جایزه اسکار اظهار داشت: «واقعا نمی‌توانم در این‌باره چیزی بگویم، اما درواقع هیجان‌انگیز خواهد بود، این‌طور نیست؟ اینکه ببینیم جوکر دوباره ظاهر می‌شود؟ لبخند من گویای همه چیز است، می‌دانی که چه می‌گویم؟»

بری کیوگن حضور کوتاهی در فیلم The Batman محصول ۲۰۲۲ داشت و در یک صحنه کوتاه درکنار ریدلر دیده شد. این هنرپیشه به‌عنوان «زندانی پنهان آرکهام» شناخته می‌شود، اما شایعاتی از ایفای نقش جوکر توسط بری کیوگن در قسمت دوم فیلم بتمن به گوش می‌رسد. این بازیگر برای بازی در فیلم The Banshees of Inisherin (بنشی‌های اینیشرین) تا مرز دریافت جایزه اسکار پیش رفت و با نقش‌آفرینی در فیلم Saltburn (سالتبرن) سروصدای زیادی به پا کرد.

در گذشته مایکل اوسلان، تهیه‌کننده اجرایی The Batman: Part II از شروع تولید فیلم در ماه نوامبر ۲۰۲۳ خبر داده بود، اما ظاهرا تولید این دنباله تحت تأثیر اعتصاب نویسنده‌ها تا مارس ۲۰۲۴ به تعویق افتاده است. هنوز اطلاعات زیادی از فیلم بتمن ۲ در دست نیست و تنها بازگشت رابرت پتینسون برای ایفای نقش شوالیه تاریکی و مت ریوز برای کارگردانی مورد تأیید قرار گرفته است. متسون تاملین نیز دوباره مت ریوز را در نگارش فیلم‌نامه یاری خواهد کرد.

فیلم The Batman: Part II برای اکران در تاریخ ۱۱ مهر ۱۴۰۴ (۳ اکتبر ۲۰۲۵) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده