نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۳

نویسنده تازه‌ای به کاپیتان آمریکا 4 اضافه شد؛ فیلمبرداری صحنه‌های جدید در سال ۲۰۲۴

مارول استودیو به‌تازگی نویسنده تازه‌ای برای نوشتن صحنه‌های جدید فیلم Captain America: Brave New World استخدام کرده است.

فیلم Captain America: Brave New World هم‌اکنون در حال پشت سر گذاشتن مراحل پس از تولید است، اما پس از واکنش منفی کسانی که فیلم را تماشا کرده بودند، مارول استودیو تصمیم گرفت تا برخی از صحنه‌های فیلم را حذف کند و صحنه‌های جدیدی را در سال ۲۰۲۴ جلوی دوربین ببرد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده تازه‌ای به فیلم Captain America 4 اضافه شده است. متئو اورتن، نویسنده قسمت پنجم سریال Moon Knight به تیم نویسندگان فیلم Captain America: Brave New World اضافه شده است.

متئو اورتن

اورتن درواقع وظیفه دارد صحنه‌ها و موارد جدیدی را برای فیلم به رشته تحریر بیاورد تا این صحنه‌های جدید و اضافه در بهار و تابستان سال ۲۰۲۴ فیلم‌برداری شوند. پیش از این گفته می‌شد سه بخش اصلی فیلم Captain America 4 قرار است حذف و دوباره نوشته و فیلم‌برداری شوند. فیلمنامه اصلی فیلم کاپیتان آمریکا ۴ توسط مالکوم اسپلمن، شورانر و دالان موسون، نویسنده سریال Falcon and the Winter Soldier نوشته شده است. علاوه‌بر سریال شوالیه ماه، اورتن سابقه نوشتن فیلمنامه سریال Devil's Peak و فیلم Operation Finale را هم در کارنامه دارد.

آنتونی مکی در نقش سم ویلسون ملقب به کاپیتان آمریکا، دنی رامیرز در نقش واکین تورس به‌عنوان فالکون جدید، هریسون فورد در نقش رئیس جمهور تاندربولت راس، تیم بلیک نلسون در نقش لیدر به‌عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم، لیو تایلر در نقش بتی راس، شیرا هاس در نقش سابرا، کارل لامبلی در نقش آیزایا بردلی، زوشا راکمور برای یک نقش کلیدی، رزا سلزار و سث رالینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain America: Brave New World حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Captain America: Brave New World قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳) اکران شود. ژولیوس اونا، کارگردان فیلم The Cloverfield Paradox وظیفه کارگردانی فیلم Captain America 4 را بر عهده دارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده