نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۵

لئوناردو دیکاپریو به‌زودی در یک فیلم جدید بازی می‌کند

لئوناردو دیکاپریو در مصاحبه جدید خود تایید کرد که برای بازی در فیلم بعدی خود قرارداد امضا کرده است، اما نمی‌تواند در مورد آن صحبت کند.

لئوناردو دیکاپریو اخیرا در فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بازی کرده است، اما طرفداران این بازیگر محبوب می‌خواهند بدانند که او که بازیگری کم‌کار در هالیوود محسوب می‌شود، فیلم بعدی او چه اثری خواهد بود و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا نباید برای فیلم بعدی این بازیگر برنده یک جایزه اسکار خیلی صبر کنیم. لئوناردو دی کاپریو اخیرا در مصاحبه با ددلاین تایید کرد که او اکنون برای بازی در پروژه بعدی خود قرارداد همکاری امضا کرده است.

بااین‌حال او به‌خاطر مفاد قرارداد اکنون نمی‌تواند در مورد این فیلم صحبت کند. دی‌کاپریو در این مصاحبه گفت: «من یک پروژه دارم ولی فکر نمی‌کنم اجازه داشته باشم در موردش حرف بزنم. می‌خواهم در موردش صحبت کنم اما فکر می‌کنم اجازه‌اش را ندارم. دوست دارم که یک نگاه اجمالی از فیلم بدهم اما نمی‌توانم.»

چهره عصبانی لئوناردو دیکاپریو در فیلم Killers of the Flower Moon

در حال حاضر مشخص نیست که او قرار است در کدام پروژه حضور داشته باشد، اما طبق شایعات منتشر شده دیکاپریو ممکن است در فیلم جدید پل توماس اندرسون، کارگردان فیلم Licorice Pizza حضور داشته باشد که باتوجه‌به شروع فیلم‌برداری این پروژه در آینده نزدیک می‌تواند منطقی به‌نظر برسد. دیگر گزینه احتمالی فیلم جدید کوئنتین تارانتینو است که پیش از این با دی‌کاپریو در فیلم Once Upon a Time in Hollywood همکاری کرده بود. در هر حال ممکن است منظور او همکاری دوباره با مارتین اسکورسیزی در فیلم The Wager باشد.

دیکاپریو و اسکورسیزی پیش از این در آثاری چون فیلم Gangs of New York، فیلم The Aviator، فیلم The Departed، فیلم Shutter Island، فیلم The Wolf of Wall Street و فیلم Killers of the Flower Moon همکاری کرده‌ بودند و فیلم The Wager قرار است هفتمین همکاری مشترک آن‌ها باشد، اما به‌نظر می‌رسد که هنوز تا شروع فیلم‌برداری فیلم زمان زیادی باقی‌مانده است و دیکاپریو احتمالا پیش از آن در فیلم یا فیلم‌های دیگری می‌تواند جلوی دوربین برود.


منبع worldofreel
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده