نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۵

اولین پوسترهای فیلم Madame Web داکوتا جانسون و سیدنی سوئینی را نشان می‌دهد

سونی پیکچرز اولین پوسترهای رسمی فیلم Madame Web را منتشر کرده است که در آن کاساندرا وب با پوشش و ظاهر نهایی دیده می‌شود.

ماه گذشته بود که اولین تریلر فیلم مادام وب منتشر شد و اکنون طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوسترهای رسمی جدیدترین اسپین‌آف دنیای مرد عنکبوتی منتشر شده است. سونی پیکچرز اولین پوسترهای رسمی فیلم Madame Web را منتشر کرد که در آن شاهد دو پوستر هستیم. پوستر اول شاهد حضور شخصیت‌های اصلی این فیلم درکنار هم به شکلی کلیشه‌ای هستیم که پوستر رسمی فیلم محسوب می‌شود.

پوستر رسمی فیلم Madame Web

پوستر دوم تمرکزش روی شخصیت کاساندرا وب ملقب به مادام وب با بازی داکوتا جانسون است که در آن می‌توان ظاهر رسمی شخصیت را در فیلم Madame Web مشاهده کرد که مشابه نسخه کمیک آن است و پیش از این هم در تصاویر فاش شده از پشت صحنه فیلم شاهد این لباس و ظاهر بودیم.

پوستر شخصیت مادام وب با بازی داکوتا جانسون در فیلم Madame Web

داکوتا جانسون در نقش مادام وب، سیدنی سوئینی، اما رابرتس،‌ آدام اسکات، سلست اوکانر، ایزابلا مرسد، زوسیا مامیت، مایک اپس و طاهر رحیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Madame Web حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اس‌جی کلارکسون، کارگردان دو قسمت از سریال Jessica Jones و دو قسمت از سریال The Defenders وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Madame Web را بر عهده داشته است. کلیر پارکر در نوشتن فیلمنامه فیلم مادام وب به کلارکسون کمک کرده است.

فیلم Madame Web قرار است در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ (۲۷ بهمن ۱۴۰۲) اکران شود. در ادامه فیلم Kraven the Hunter در تاریخ ۳۰ آگست ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت و فیلم Venom 3 برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده