نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

انیمیشن سریالی Blue Eye Samurai برای فصل دوم تمدید شد

شبکه نتفلیکس با پخش ویدیو جدیدی از تمدید انیمیشن سریالی اکشن بزرگسالانه Blue Eye Samurai برای فصل دوم خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه نتفلیکس انیمیشن سریالی اکشن بزرگسالانه Blue Eye Samurai (سامورایی چشم آبی) را رسما برای فصل دوم تمدید کرده است. شبکه Netflix تنها یک ویدیو برای اعلام خبر تمدید سریال سامورایی چشم آبی پخش کرد و ارائه جزئیات بیشتری از فصل دوم را به آینده موکول کرده است.   

امبر نویزومی و مایکل گرین، خالقان Blue Eye Samurai در بیانیه‌ای راجع‌به تمدید انیمیشن برای فصل دوم اظهار داشتند: «وقتی این پروژه را شروع کردیم، متعهد به خلق داستانی منحصربه‌فرد از دوره تاریخی ادو ژاپن به موثق‌ترین و زیباترین شکل ممکن شدیم. انیماتورها، مورخ‌ها، موسیقی‌دان، رزمی‌کارها و صداپیشه‌های ما در تولید این انیمیشن فراتر از انتظارات‌مان عمل کردند. از کل تیم سازنده و بیننده‌های پرشورمان در سراسر جهان سپاسگزاریم. میزو خون‌های بیشتری برای ریختن دارد! از شرکای خارق‌العاده‌مان در نتفلیکس سپاسگزاریم که اجازه دادند این ماجراجویی ادامه یابد.»

ماه گذشته انیمیشن سریالی Blue Eye Samurai از شبکه Netflix تقدیم طرفدارها شد. غول صنعت استریم این پروژه را «سریالی جذاب با زیبایی‌های بصری خیره‌کننده توصیف می‌کند که بیننده را در دنیایی از پویانمایی خوش رنگ‌ولعاب بزرگسالانه با عناصر لایو-اکشن غرق می‌کند.» وقایع این سریال در ژاپن قرن هفدهم اتفاق می‌افتد و ماجراهای یک استاد شمشیربازی دورگه با نام میزو را دنبال می‌کند که در تلاش برای انتقام به‌صورت مخفیانه زندگی می‌کند.

مایا ارسکین، جرج تاکی، ماسای اوکا، کری هیرویوکی تاگاوا، برندا سونگ، دارن بارنت، رندل پارک، کنت برانا، استفانی شو، مینگ-نا ون، هری شام جونیور و مارک داکاسیوس ازجمله صداپیشه‌های انیمیشن سریالی Blue Eye Samurai به‌شمار می‌آیند. درحال‌حاضر نخستین فصل انیمیشن سامورایی چشم آبی در نتفلیکس قابل تماشا است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده