نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

سریال The Last of Us با سه نامزدی در گلدن گلوب تاریخ‌ساز شد

سریال The Last of Us اولین اقتباس تلویزیونی لایو-اکشن از بازی‌های ویدیویی به‌شمار می‌آید که نامزد دریافت سه جایزه در مراسم گلدن گلوب می‌شود.

با اینکه اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی از بازی‌های ویدیویی باکیفیت و موفق هنوز راه درازی را در پیش دارند، اما از همان ابتدا مشخص بود که سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) شبکه اچ‌بی‌اُ سروصدای زیادی به پا می‌کند و رکوردهای زیادی را خواهد شکست. اکنون در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که این اقتباس تلویزیونی آخرالزمانی با نامزدی در سه شاخه در ۸۱امین دوره مراسم گلدن گلوب تاریخ‌ساز شده است.

روز گذشته نامزدهای مراسم Golden Globes 2024 معرفی شدند و سریال The Last of Us توانست در سه بخش نامزد شود: «بهترین سریال درام»، «بهترین بازیگر مرد نقش اول در سریال درام» برای پدرو پاسکال، بازیگر نقش جول و «بهترین بازیگر زن نقش اول در سریال درام» برای بلا رمزی، بازیگر نقش الی. این یک لحظه تاریخی برای سریال لست آو آس است و امیدواریم که اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی بعدی بتوانند به همین مسیر ادامه دهند.

کریگ مازن، تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده سریال The Last of Us در رویداد A Night in the Writer’s Room تأیید کرد که تولید فصل دوم از تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ (۱۲ فوریه ۲۰۲۴) آغاز می‌شود. نظر به اینکه هنوز فیلم‌برداری فصل دوم لست آو آس آغاز نشده است، هنوز نمی‌دانیم که دقیقا چه زمانی باید منتظر تماشای ادامه ماجراهای الی و جول باشیم. بااین‌حال شبکه اچ‌بی‌اُ اخیرا با پخش یک تریلر تبلیغاتی به نمایش فصل دوم در سال ۲۰۲۵ اشاره کرد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده