نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

دنیل کریگ و شارلیز ترون در فیلم جدید کارگردان سریع و خشن ۹ بازی می‌کنند

دنیل کریگ و شارلیز ترون در فیلم Two for the Money به کارگردانی جاستین لین با یکدیگر همبازی خواهند بود.

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اپل امتیاز فیلم Two for the Money (دو نفر برای پول) به کارگردانی جاستین لین، کارگردان فیلم F9 (اف‌۹) را در شرایطی رقابتی تصاحب کرد. دنیل کریگ، بازیگر فیلم Skyfall (اسکای‌فال) و شارلیز ترون، بازیگر فیلم The Old Guard (نگهبانانی از دیرباز) در این فیلم مهیج با موضوع سرقت بازی می‌کنند.

دن مازو، یکی از نویسنده‌های فیلم سریع و خشن ۱۰ مشغول نگارش فیلم‌نامه فیلم Two for the Money است که هنوز در مراحل اولیه تولید به سر می‌برد. جاستین لین، شارلیز ترون، جف کرشنبام و جو راث به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت می‌کنند. هنوز جزئیات فیلم‌نامه مخفی نگه داشته می‌شود، اما این فیلم ظاهرا سیر تکامل رابطه بین دو دزد حرفه‌ای در جریان سه سرقت بزرگ را تصویر می‌کند که دنیل کریگ و شارلیز ترون نقش‌های آن‌ها را بازی می‌کنند.

همان‌طور که هالیوود ریپورتر گزارش داد، جاستین لین و دن مازو در جریان تولید فیلم Fast and Furious 10 ایده فیلم Two for the Money را با شارلیز ترون مطرح کردند. سپس شارلیز ترون پیشنهاد کرد که دنیل کریگ نقش دیگر کاراکتر اصلی فیلم را بازی کند. جاستین لین پس از کناره‌گیری از کارگردانی Fast X روی تولید این فیلم تمرکز کرد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده