نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

تریلر سریال اسپین-آف خانه کاغذی؛ آمادگی راکل و آلیسیا برای دستگیری سارقان

نتفلیکس تریلر جدیدی از سریال Berlin، اسپین-آف Money Heis را پخش کرد که اتحاد راکل و آلیسیا برای دستگیری برلین را نشان می‌دهد.

شبکه نتفلیکس تریلر جدیدی از سریال Berlin (برلین)، اسپین-آف Money Heist (خانه کاغذی) را پخش کرد که بازگشت آلیسیا سیرا با نقش‌آفرینی نایوا نیمری و راکل موریو با هنرنمایی ایتسیار ایتونیو را نشان می‌دهد. راکل و آلیسیا که قبلا دشمن بودند، اکنون در مقر پلیس فرانسه با یکدیگر متحد می‌شوند تا جلوی برلین از انجام بزرگ‌ترین سرقت تاریخ پاریس را بگیرند. این سریال درام جنایی در تاریخ ۸ دی ۱۴۰۲ (۲۹ دسامبر ۲۰۲۳) تقدیم طرفدارها می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

پدرو آلونسو (بازیگر سریال Grand Hotel) در نقش برلین، تریستان اوجوا (بازیگر سریال Fariña) در نقش دامیان، میشل جنر (بازیگر سریال Cathedral of the Sea) در نقش کیلا، بگونیا وارگاس (بازیگر سریال Welcome to Eden) در نقش کامرون، خولیو پنیا فرناندز (بازیگر فیلم Through My Window) در نقش روی، جوئل سانچز در نقش بروس، نایوا نیمری در نقش آلیسیا سیرا و ایتسیار ایتونیو در نقش راکل در سریال فرعی خانه کاغذی  بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان سریال Berlin می‌خوانیم: «برنامه برلین سرقت ۴۴ میلیون یورو در یک بعد از ظهر است. برلین از دنیای Money Heist می‌آید.» این سریال یک نمایش درام با موضوع سرقت ۸ قسمتی است که توسط اِستر مارتینز-لوباتو و آلکس پینا، سازنده‌های سریال Money Heist ساخته شد. اِستر مارتینز-لوباتو، آلکس پینا، دیوید اولیویا و دیوید بروکال وظیفه نگارش فیلم‌نامه و و جفری کاپر و دیوید بروکال وظیفه کارگردانی این اسپین-آف را برعهده داشتند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده