نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۸

برادر جیمز گان برای بازی در یک نقش شرور به دنیای دی سی یونیورس پیوست

شان گان، برادر جیمز گان پس از توافق با برادران وارنر قرار است یکی از نقش‌های شرور و منفی دنیای دی سی یونیورس را بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به دنیای جدید دی سی اضافه شده است. شان گان، بازیگر نقش کراگلین در سه‌گانه نگهبانان کهکشان به دنیای دی سی یونیورس اضافه شده است. او قرار است نقش مکسول لرد، یک تاجر قدرتمند و شیطانی را بازی کند. پیش از این پدرو پاسکال در فیلم Wonder Woman 1984 نقش مکسول لرد را بازی کرده بود. در حال حاضر مشخص نیست که آیا باید منتظر حضور کوتاه شان گان در نقش مکسول لرد در فیلم Superman: Legacy به کارگردانی جیمز گان باشیم یا نه.

فیلم Wonder Woman 1984

در هر حال ددلاین شنیده است که در خط داستانی این فیلم به این شخصیت ارجاع داده خواهد شد، اما در آثار آینده دی‌سی می‌توانیم منتظر حضور این شخصیت باشیم. فاز اول دنیای دی سی یونیورس قرار است Gods and Monsters: Chapter One نام داشته باشد و بخشی از شخصیت‌های این مجموعه ظاهرا قرار است در فیلم سوپرمن: میراث معرفی شوند که سال آینده جلوی دوربین خواهد رفت.

شخصیت مکسول لرد در دهه ۸۰ میلادی معرفی شد که شخصیت و تاجری قدرتمند است که برای اولین‌بار در شماره اول کامیک Justice League که در سال ۱۹۸۷ منتشر شده بود، شاهد معرفی و حضور او بودیم. گان پیش از این نقش کراگلین و موشن کپچر راکت راکون را در سه‌گانه نگهبانان کهکشان و چند اثر دیگر دنیای سینمایی مارول بازی کرده بود و همچنین نقش ویزل را در فیلم The Suicide Squad بازی کرد که تمامی این آثار توسط جیمز گان کارگردانی شده‌اند.

از دیگر کارهای گان می‌توان به حضور در فیلم Super، فیلم The Belko Experiment، فیلم Ordinary World و سریال The Terminal List اشاره کرد. شان گان برای نقش ویزل در انیمیشن Creature Commandos باز خواهد گشت که در این انیمیشن صداپیشگی نقش G.I. Robot را هم بر عهده دارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده