نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۲

زمان حدودی پخش فصل چهارم انیمه Demon Slayer با انتشار تریلری مشخص شد

استودیو یوفوتیبل با انتشار یک تریلر تایید کرد که چه زمانی می‌توانیم منتظر پخش فصل چهارم انیمه Demon Slayer باشیم.

ماه خرداد امسال بود که انیمه Demon Slayer رسما برای فصل چهارم تمدید شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان بازگشت انیمه شیطان کش مشخص شده است. استودیو یوفوتیبل تایید کرد که فصل چهارم انیمه Demon Slayer در فصل بهار ۲۰۲۴ پخش خواهد شد، اما زمان‌بندی دقیق‌تری فعلا اعلام نشده است. بااین‌حال تریلر و پوستری از این انیمه منتشر شده است که در آن طرفداران را آماده شروع پخش انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – Hashira Training Arc می‌کند که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

تماشا تریلر تبلیغاتی فصل چهارم انیمه Demon Slayer از یوتیوب

اولین پوستر انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – Hashira Training Arc

علاوه‌براین مشخص شد که قسمت ابتدایی فصل چهارم انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba یک قسمت ویژه یک ساعته خواهد بود. همچنین طرفداران انیمه شیطان کش می‌توانند منتظر اکران سینمایی قسمت اول انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – Hashira Training Arc به‌همراه قسمت یازدهم آرک داستانی Swordsmith Village باشند که در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) در ژاپن و در تاریخ ۲۳ فوریه (۴ اسفند) در آمریکای شمالی و چند کشور دیگر روی پرده خواهد رفت.

فصل اول انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba در ۲۶ قسمت تولید و پخش شد و در ادامه فصل دوم انیمه Demon Slayer در ۱۸ قسمت تولید شده بود که ۷ قسمت ابتدایی آرک داستانی Mugen Train و ۱۱ قسمت دیگر آرک داستانی Entertainment District را دنبال کردند. فصل سوم انیمه Demon Slayer نیز براساس آرک داستانی Swordsmith Village تولید شد که در ۱۱ قسمت پخش شده است. مانگا Demon Slayer توسط کویوهارو گوتوگه خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ پخش شد. این مانگا در سال ۲۰۲۰ به پایان رسید و تاکنون ۱۵۰ میلیون نسخه از مانگاهای شیطان کش به فروش رفته است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده