نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

سریال Lucky Hank با بازی باب ادنکیرک لغو شد

شبکه AMC سریال درام کمدی سیاه Lucky Hank با نقش‌آفرینی باب ادنکیرک را پس از یک فصل لغو کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه AMC از لغو سریال Lucky Hank (هنک خوش‌شانس) با نقش‌آفرینی باب ادنکیرک پس از یک فصل خبر داده است. نخستین فصل این سریال درام کمدی سیاه هشت قسمت داشت که اپیزود نهایی آن در ماه مه ۲۰۲۳ تقدیم طرفدارها شد. این نمایش کماکان در شبکه +AMC باقی می‌ماند تا افراد بیشتری بتوانند به تماشای ماجراهای هنک، لیلی و سایر کاراکترها در دانشگاه ریلتون بپردازند.

شبکه AMC با انتشار بیانیه جدیدی اظهار داشت: «ما به سریال Lucky Hank افتخار می‌کنیم و از همه دست‌اندرکاران، از تیم سازنده گرفته تا شرکای‌مان در سونی و البته باب ادنکیرک، میری انوس و کل بازیگرها و عوامل تولید برای تولید این نمایش منحصربه‌فرد، سرگرم‌کننده و گیرا سپاسگزاریم. متأسفانه نمی‌توانیم به‌سراغ تولید فصل دوم برویم، اما خوشحالیم که این هشت قسمت همچنان در شبکه +AMC باقی می‌ماند و طرفدارهای بیشتری پیدا می‌کند.»

سریال Lucky Hank ماجراهای ویلیام هنری دورو جونیور، رئیس دپارتمان انگلیسی دانشگاه ریلتون را دنبال می‌کند که با چالش‌های زندگی شخصی و کاری دست‌وپنجه نرم می‌کند. این نمایش با اقتباس از رمان Straight Man نوشته ریچارد روسو ساخته شد. باب ادنکیرک، میری انوس، سدریک یاربروف، دیدریک بیدر، اولیویا اسکات ولچ، سارا امینی، نانسی رابرتسون، اسکار نونز و سوزان کرایر ازجمله بازیگرهای سریال هنک خوش‌شانس به‌حساب می‌آیند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده